Daft Punk - Epilogue (Daft Punk stopt er mee)

 

Attachments

  • 1920x1080a.jpg
    1920x1080a.jpg
    93,5 KB · Bekeken: 8.675
idd, of ja, het was het beste TOP productie niveau,, maar da's normaal voor zoveel geld

maar dienen "i get lucky,," nu gaan ze da weer spelen en 't is nu al weer terug in mijne kop,, da stemmeke,, toemme weg dark muziek sfeer,
tijd voor een donkere tribute! Wat denkte, lekkere challenge?? :D - woops ge zijt ne vlaming - ik bedoel - wat denkte, grave challenge?
 
Homework vond ik wel leuk, rest nooit mijn ding geweest..
Soundtrack van Tron: legacy was ook wel geinig trouwens..

Zal ze zelf niet per se missen.
 
Ik ben niet theoretisch genoeg, maar een vriend van me met veel piano skills zei over hen dat ze "muziek" maken. Dus ik veronderstel dat er wat IQ en laagjes inzitten die niet in de doorsnee techno brokken zitten van het tijdperk.
 
De Tron Legacy soundtrack vind ik wel een meesterwerkje, en ook de samenwerkingen met andere artiesten hebben soms mooie dingen opgeleverd (Starboy met The Weeknd samen vond ik wel echt tof bijvoorbeeld) maar hun bekende hits deden me nooit veel. Ze hebben het in elk geval lang volgehouden en een mooie catalogus achtergelaten. En het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan, reunie in 5 jaar?
 
Aan alles komt een eind, kan me wel voorstellen dat je na 28 jaar iets anders wil. Allebei erg muzikale luitjes, ik was wel een fan. Wordt er blijer van dan van de doorsnee 4 on the floor.
 
damn.. hij ontploft gewoon 3 keer achter elkaar!
 
tijd voor een donkere tribute! Wat denkte, lekkere challenge?? :D - woops ge zijt ne vlaming - ik bedoel - wat denkte, grave challenge?
ja, idd, ik ben een vlaamse 90's new beat - retro classic man,
en tja, van die daft punk heb ik totaal geen visie en gevoel
maar k heb vorige nacht wel een 2 session track gemaakt met als sub bass het audio fragement van nasa mars robot
 
Nooit begrepen wat er zo bijzonder was aan hun muziek, maar sterkte voor de fans
Same here.
Vond enkel Da Funk,Rollin' & Scratchin' goed, en een nummer genaamd Little Scare met Benjamin Diamond,die heel gekend is/was in de French house.
 
Ik heb eigenlijk alleen het eerste album grijsgedraaid. De tracks op dit album hoorde je 10-15 jaar later nog steeds gedraaid worden op festivals. Dat gaf wel aan dat ze wat bijzonders hadden gemaakt.

Na het eerste album vond ik het wel welletjes. Overigens vind ik deze bescheiden cover nog wel het vermelden waard:

 
Nooit begrepen wat er zo bijzonder was aan hun muziek, maar sterkte voor de fans

Ik denk dat hun kracht met name was dat ze ‘dance’ naar de massa hebben gebracht. In die zin passen ze wel in het rijtje Prodigy en bijv Chemical brothers. Terzijde natuurlijk ook filterdisco groot gemaakt.

Zelf ben ik meer van de (duistere) underground dus aan mij was het niet besteed maar wel respect voor Iig homework. Laatste was natuurlijk puur pop en stiekem denk ik (pure gok) dat dat ook de reden is dat ze gestopt zijn. De hele wereld verwachtte een nieuwe ‘lucky’ en dan kunnen ze niet meer terug naar wat meer retro housy dingen.

Aangezien ze relatief anoniem zijn gebleven zou het best wel kunnen dat ze of individueel toch wat meer dat soort dingen gaan doen.
 
ff een glimp van delen dan? :)
JA, effe geduld,
k was vandaag pomp af, want 't had de track effe op nasa's soudcloud gezet, maar ik wil niet in de aandacht van honderd duizenden space believers en de wereld sensatie pers media vallen,

't is wel ne goeie track,zware space pads vd virus,
Als ik er nog enkele gemaakt hebt, dan is't nieuwe er voor mij wat af en dan post ik 'm mss,,

soit, 't is de bass sound vd wind in dat fragment, maar ik vind het cooler dat het de bass sound van mars is, omdat daar voor de rest niks van geluids bron is.
 
Jammer! Homework toch het onbetwiste hoogtepunt voor mij. Rond die tijd startten de heren hun eigen labels op, Roulé en Crydamoure, daarop toch ook veel pareltjes te vinden, waaronder deze heerlijke zomerse track
 
Wel met een grote korrel zout te nemen dat home studio gedoe als papa al een grote jongen met veel connecties was
 
Back
Top