Daft Punk - Epilogue (Daft Punk stopt er mee)

 

Attachments

  • 1920x1080a.jpg
    1920x1080a.jpg
    93,5 KB · Bekeken: 8.677
Ik denk dan: hoe trek je ook dit keer weer zoveel mogelijk aandacht.. om vervolgens je nieuwe album uit te brengen.
 
Dat 7 min durend filmpje was vreselijk saai. Had ook 30 sec kunnen duren. Vaarwel daft punk. Ik heb zeker wel wat platen en cds van hen maar beste vind ik “music sounds better with you” en die was solo. Dus er is hoop
:)

Had er lang haat liefde gevoel mee, destijds zei men dat ze house hadden kapotgemaakt. Later combineerde ze gitaar met techo, of hoe je t al wil noemen, dat was ultiem gedurfd en totally not done in die tijd. Dan was het nog “de zwette vs de housers”
Toen kon dance echt niet op n rock festival.

Homework kocht ik pas 10 jaar terug. Vond t eerder totaal niet boeiend.
Het hilarische bleek dat ze eigenlijk chicago house wilde maken en homework werd geboren.
 
Ergens hing dit wel in de lucht. Het ging voor mij persoonlijk al bergaf na discovery. Tron was nog wel heel goed en fris, maar dat is voornamelijk door de arrangeur afgewerkt.

Ik hoop nu stiekem dat het album dat ze gemaakt hadden met de bezetting van Stardust nog uitgebracht wordt.
 
Heel jammer. Een van mijn grootste inspiraties en één van de weinige bands/muzikanten waar ik echt fan van ben.

R.A.M. vond ik helemaal niets (hou niet zo van die oude disco, ook al is dat hun basis), maar hun oude werk was geweldig. Met name Something About Us en de Tron soundtrack vind ik erg goed.
 
tja, ik heb het nooit begrepen, en ze waren toch al is ontploft ??? of er was toch al een film van...?? Ik zie geen verschil..

Ze mikte wel heel hoog,, maar mss eerder de geld party scene machine er achter,??

alé, ik ga nog ni stoppen ze ne,,, 't is veel te plezant hartstoctht muziek maken

"Hij gaat naar de zon, de woestijn... "?? alé, nee, wanneer gaat het nog eens vriezen??
 
Eerst album grijsgedraaid. Daarna werd het te overgeproduceerd met hier en daar wel een treffertje. Maar vooral te pompend en schel.
 
idd, of ja, het was het beste TOP productie niveau,, maar da's normaal voor zoveel geld

maar dienen "i get lucky,," nu gaan ze da weer spelen en 't is nu al weer terug in mijne kop,, da stemmeke,, toemme weg dark muziek sfeer,
 
Na hun eerste album homework, was ik klaar met ze. De heerlijk repeterende minimale, maar net niet irriterende nummers dat was het voor mij.
 
Toch wel jammer.
Heb vooral Random Access Memories ook grijs gedraaid.

Vind eigenlijk alleen Homework echt de moeite waard, en een handjevol leuke singeltjes daarna.
 
De muziek van deze act is, op Lucky na, wonderbaarlijk genoeg helemaal aan me voorbij gegaan, dus voor mij verandert er niets als ze ermee stoppen.
 
Back
Top