Eefje de Visser met synthklassiekers in Gent

blanka

東京都
Lid sinds
17 april 2017
Berichten
718
Locatie
040
Haar stem kwam niet echt uit de verf, die had ze verzopen in nagalm, maar toch leuk om te zien een concert-in-huis vanwege het opgeschorte festivalseizoen, even wat rust op TV.
Melotron, Rhodes, Roland Juno 106, Minimoog, Prophet 08, Juno 6 of 60

 
Niet alleen het nummer "Onverstaanbaar" was niet te verstaan. Net even wat lyrics opgezocht en dat hielp ook niet...
Strakke performance wel, maar mij is het allemaal iets te uitgekiend.

De fraaie registratie verdient navolging. Beter dan die verplichte talkshowterreur bij Matthijs Gaat Door en Onstage.
 
Laatst gewijzigd:
Best leuk, het is wat anders dan gebruikelijk voor Nederlandstalig. Al moet ik @torp wel een beetje gelijk geven qua verstaanbaarheid.
 
Ik ben sinds dit album ontzettend fan van Eefje, en de comments hier over teveel reverb en onverstaanbaar zijn nogal overdreven (betere monitors kopen mensen). Erg mooie concertfilm, ik heb hem ook gekocht als support toen haar hele tour in de soep liep door corona. Mooiste album van 2020 wmb. Maar goed, geniet van de synths heren.
 
Laatst gewijzigd:
Ik ben sinds dit album ontzettend fan van Eefje, en de comments hier over teveel reverb en onverstaanbaar zijn nogal overdreven (betere monitors kopen mensen). Erg mooie concertfilm, ik heb hem ook gekocht als support toen haar hele tour in de soep liep door corona. Mooiste album van 2020 wmb. Maar goed, geniet van de synths heren.
Als iets alleen goed klinkt op betere monitors is het slecht gemixt lijkt me. Vind het wel ok klinken, maar heb er verder weinig mee:
 
Het zal vast een bewuste keus zijn om de vocals in de muziek te laten verdrinken. Zoals het ook een keus is om elke nederlandse zin op onnatuurlijke wijze in een melodie te verbuigen, en het eind van elke zin lang uit te rekken. Ik vond het wel interessant, bij vlagen zelfs opzwepend, maar door die eenvormigheid haakten we toch allemaal af hier in huis.

"En wat gooi je weheheheheg, en wat houwouwouwou"
 
... en de comments hier over teveel reverb en onverstaanbaar zijn nogal overdreven (betere monitors kopen mensen).

Ik heb goeie monitors, ik heb goeie headphones, ik ben groot liefhebber van haar, maar bijna altijd absoluut onverstaanbaar.
 
Vind bitterzoet een heel mooie track. En hoewel sommige stukken gewoon niet te verstaan zijn, I don't give f*ck.
Slechte mix, maar blijft een steengoeie track.
Maar als ik echt moet kiezen ga ik toch voor onze Angèle. Way better gemixd en Eefje verbleekt helaas inzake sexyness naast deze blonde godin... ;-)



 
Laatst gewijzigd:
@ sKeLeTvM

mijn vrouw kwam met haar album Brol naar huis
Dat album heeft me ook aangenaam verrast staan daar leuke en goeie nummers op
 
Maar als ik echt moet kiezen ga ik toch voor onze Angèle. Way better gemixd en Eefje verbleekt helaas inzake sexyness naast deze blonde godin... ;-)
Oui Ou Non is best een geraffineerd clipje, maar ik begrijp de vergelijking niet helemaal. Dan vind ik Eefje toch een stuk eigenzinniger dan de slappe brol van dit blonde meiske.
 
Back
Top