Yawgmoth

Moderator
Staff member
Lid sinds
4 januari 2002
Berichten
6.262
Locatie
Grou
Hallo, weer een track afgemaakt: van mono naar poly.

Begon met samplen van mijn 2600 om zo van mono naar polyfonisch te gaan. Ik geruikte hiervoor het tooltje dat hier wordt uitgelegd: Review: External Resampler 1.0 by Tom Cosm

Daarna wat laagjes erover gegooid. Ik wilde de 2 sampler instrumenten die ik maakte delen bij deze track maar kan nergens vinden hoe ik deze buiten Ableton kan exporteren. Wie heeft een tip?



Feedback wordt op prijs gesteld!
 
Fijn sfeertje zet je neer, vind ut wel tof!

Tom Cosm, ook leuk om die naam weer eens te zien, veel van zijn tutorials geleerd toen ik zo’n 6 jaar geleden met deze shit (Ableton) begon.

Ik probeer je vraag te begrijpen en te beantwoorden, maar zit nu ff niet achter mijn computer. Volgens mij wil je een device chain die je in elkaar geknutseld hebt delen. Ik denk dat dat kan door de chain (group) header naar de browser te slepen (click and drag) naar een willekeurige “custom” locatie. Vervolgens klik je dan met recht op die device in de browser en klik je de optie “find/open in explorer” (of iets wat daar op lijkt). Als het goed is kom je dan op in de windows explorer (of Mac variant) terecht waar de *.adg te vinden is, maar ik doe dit dus ff uit mijn hoofd, kan het niet controleren of deze info klopt.
 
Hallo, weer een track afgemaakt: van mono naar poly.

Begon met samplen van mijn 2600 om zo van mono naar polyfonisch te gaan. Ik geruikte hiervoor het tooltje dat hier wordt uitgelegd: Review: External Resampler 1.0 by Tom Cosm

Daarna wat laagjes erover gegooid. Ik wilde de 2 sampler instrumenten die ik maakte delen bij deze track maar kan nergens vinden hoe ik deze buiten Ableton kan exporteren. Wie heeft een tip?



Feedback wordt op prijs gesteld!

hola,

Mooie track,mooie filmmuziek achtergrond!

Was het de bedoeling om de accoorden door te trekken in de volgende maat,je krijgt natuurlijk een eng gevoel!

Groeten van andreos.
 
Back
Top