Ik heb feedback gevraagd over deze song op SubmitHub en daar kwam nét geen goed resultaat uit. Het is nog niet aangeboden aan de streaming diensten. Wat zou ik nog kunnen verbeteren aan deze song?

Bekijk bijlage 3808023
Ik heb niet superveel verstand van dit genre dus misschien is het niet in stijl, maar een sub onder de bassdrum en een iets strakkere, aggresievere snare met meer punch zou kunnen (die iets meer opbokst tegen de strakke hi-hats die nu de boventoon voeren), en ik hou van floating stereo vocals. Iets meer eeeh LSD zeg maar ;)
 
Ik heb feedback gevraagd over deze song op SubmitHub en daar kwam nét geen goed resultaat uit. Het is nog niet aangeboden aan de streaming diensten. Wat zou ik nog kunnen verbeteren aan deze song?
Toffe website, ik heb me ook gelijk ff aangemeld. Wat heb je als genre ingegeven? Misschien ligt daar de lage rating. Ik vind het zelf niet erg terecht, het is gewoon retro en mag dan niet vergeleken worden met de hedendaagse stijl, in de jaren 80 en 90 zouden ze het gewoon draaien. Misschien dat de Cymbals een tikkeltje zachter kunnen. Ik zeg altijd maar: door naar je volgende track en die weer nog beter maken.
 
Ik zeg altijd maar: door naar je volgende track en die weer nog beter maken.

Helemaal eens!

Bam! hij is weg...

Screen Shot 2021-03-16 at 15.16.42.png


Dank voor alle input! heeft zeker geholpen en deze topic heeft zelfs een remix opgeleverd van Missing Links die ook op deze release staat
 
Back
Top