Catch Me If You Can

maar ik kan niet oordelen zonder subwoofer, ik heb ook geen stereo-instalatie, en op de koptelefoon is het heel erg hard.
 
je hele track is niet in balans....begin daar mee.
Maar wil ik die snare wel zo op de voorgrond:D
Ik heb hem gemixed op mijn koptelefoon naar de sound zoals ik die wil. En zo wil ik hem ook op andere systemen laten klinken. En hij klinkt erg vet en vol zoals hij is.
Als ik een monitorkoptelefoon heb aangeschaft zal ik kijken wat het verschil is en wat er bijgewerkt moet worden. En mischien een subwoofer aanschaffen wanneer ik kan.
 
luister dan bij een vriend of iemand die dat wel heeft anders is het allemaal gokken en maak je het jezelf alleen maar erg moeilijk
 
Maar wil ik die snare wel zo op de voorgrond:D
Ik heb hem gemixed op mijn koptelefoon naar de sound zoals ik die wil. En zo wil ik hem ook op andere systemen laten klinken. En hij klinkt erg vet en vol zoals hij is.
Als ik een monitorkoptelefoon heb aangeschaft zal ik kijken wat het verschil is en wat er bijgewerkt moet worden. En mischien een subwoofer aanschaffen wanneer ik kan.
dat het op je headphone goed klinkt is nul garantie dat ie ergens anders goed klinkt...headphones zijn tricky omdat ze een hoop problemen inde mix verbloemen/mooier maken dan het is ...geloof me...been there done that.
maar end of the day is het jouw track als het is zoals jij het wilt moet je dat zo laten ....zou ik ook doen...tis alleeen advies wat ik geef:okdan:
 
heb jij een monitor-koptelefoon die je mij kan aanraden , en zo ja, de welke?
dat is moeilijk er zijn er zoveel en wat kun /wil je betalen he.....ik gebruik zelf Sennheiser DT990 PRO maar ik weet niet beter...dus ik ken de headphones goed
 
dat is moeilijk er zijn er zoveel en wat kun /wil je betalen he.....ik gebruik zelf Sennheiser DT990 PRO maar ik weet niet beter...dus ik ken de headphones goed
Wel, ik had de dt770 80ohm op het oog , ofwel de dt880, maar die is wel 250 ohm en waarschijlijk niet geschikt om te gebruiken zonder voorversterker.
Jij hebt waarschijnlijk ook een 250 ohm? Gaat dat lekker luid zonder voorversterker op rechtstreeks o de laptop?
 
Wel, ik had de dt770 80ohm op het oog , ofwel de dt880, maar die is wel 250 ohm en waarschijlijk niet geschikt om te gebruiken zonder voorversterker.
Jij hebt waarschijnlijk ook een 250 ohm? Gaat dat lekker luid zonder voorversterker op rechtstreeks o de laptop?
mijn headphone is ook 250ohm plug ik gewoon in de pc ,,,, prima
 
Zal zeker nog werken aan de track zodat hij overal goed luisterbaar is.
Doe de auto luister test als je wilt weten hoe je track echt klinkt dan hoor je snel of er teveel basss mid of high aanwezig is .....dat doen zelfs de groten in de muziek bizz zoals laidback luke en vele anderen.
uiteraard zal je track in een andere omgeving altijd wat anders klinken dan bij jouw maar het mixen/masteren heeft als doel dat het iig zo goed mogelijk overkomt in die andere omgeving.
 
Doe de auto luister test als je wilt weten hoe je track echt klinkt dan hoor je snel of er teveel basss mid of high aanwezig is .....dat doen zelfs de groten in de muziek bizz zoals laidback luke en vele anderen.
uiteraard zal je track in een andere omgeving altijd wat anders klinken dan bij jouw maar het mixen/masteren heeft als doel dat het iig zo goed mogelijk overkomt in die andere omgeving.
Eerst dan een auto kopen:D
 
je hebt nieuwe pc speaker setjes van onder de 100 euro met subwoofer.Dan heb je iig een begin.
als je track op headphones en pc speakers setje oke klinkt ben je iig al een eind op weg
 
Back
Top