Welk album heb je al 1000 keer gedraaid (en vind je nog steeds mooi)?

1 - joy division - unknown pleasures
2 - goethes erben - der traum an die erinnerung
3 - Das Ich - Die propheten
4 - Dead Kennedys - Plastic Surgery Disasters
5 - The Exploited - punks not dead
6 - Berurier Noir - Concerto pour detraques
7 - Manu Chao - proxima estacion - esperanza
8 - Dive - No Pain No Gain
9 - Deutch Nepal - Compredido Time stop
10 - Crass - the feeding of the 5000

Buiten joy division is hier geen enkele groep van gepasseerd denk ik, schaam jullie ;-)

En nederlandstalig, zowat alles van Doe Maar en Jan de wilde.
 
1 - joy division - unknown pleasures
2 - goethes erben - der traum an die erinnerung
3 - Das Ich - Die propheten
4 - Dead Kennedys - Plastic Surgery Disasters
5 - The Exploited - punks not dead
6 - Berurier Noir - Concerto pour detraques
7 - Manu Chao - proxima estacion - esperanza
8 - Dive - No Pain No Gain
9 - Deutch Nepal - Compredido Time stop
10 - Crass - the feeding of the 5000

Buiten joy division is hier geen enkele groep van gepasseerd denk ik, schaam jullie ;-)

En nederlandstalig, zowat alles van Doe Maar en Jan de wilde.
Leuke lijst. Heb met Goethes Erben en Dive nog wel eens het podium gedeeld.
 
Onder andere

Max Richter - The Blue Notebooks
Fleet Foxes - Fleet Foxes
Aphex Twin - Selected Ambient Works 85-92
 
Word nog veel te weinig gebruik van gemaakt de combo metal/punk gabber/hardcore,..
een Drokz ft. Wattie (exploited zanger) of een partyraiser ft gitarist van Dragonforce dat zou epische tracks kunnen opleveren 8> 8):mega:
De band Fear Factory was ook altijd al enthausiast over de hardere smaken electronische muziek. Ze hebben van hun eerste plaat, Soul of a new Machine, zelf een remix-versie gemaakt, Fear is the Mind Killer. Hun tweede plaat Demanufacture hebben ze laten remixen door anderen. Junkie XL, die ineens weer een beetje als zijn oude Nerve werk klonk. Maar de DJ Dano remix die daar op staat is ook een juweeltje.

Ik draaide wel eens plaatjes voor mensen die graag alternatieve muziek luisterden en was altijd een beetje verbaasd hoe eenkennig die waren. Metal, industrial en rock was allemaal prima. Een blokje drum&bass of big-beat kon net. Maar gabber deden ze heel spastisch over. Gelukkig kon T-1000 van Fear Factory en DJ Dano dan wel weer, want Fear Factory was blijkbaar goedgekeurd...
 
Eerlijk gezegd , nog steeds alles van Richard d james , zelfs 30 jaar
En natuurlijk Bowie
 
De band Fear Factory was ook altijd al enthausiast over de hardere smaken electronische muziek. Ze hebben van hun eerste plaat, Soul of a new Machine, zelf een remix-versie gemaakt, Fear is the Mind Killer. Hun tweede plaat Demanufacture hebben ze laten remixen door anderen. Junkie XL, die ineens weer een beetje als zijn oude Nerve werk klonk. Maar de DJ Dano remix die daar op staat is ook een juweeltje.

Ik draaide wel eens plaatjes voor mensen die graag alternatieve muziek luisterden en was altijd een beetje verbaasd hoe eenkennig die waren. Metal, industrial en rock was allemaal prima. Een blokje drum&bass of big-beat kon net. Maar gabber deden ze heel spastisch over. Gelukkig kon T-1000 van Fear Factory en DJ Dano dan wel weer, want Fear Factory was blijkbaar goedgekeurd...

ik zie wel lichte verschuiving dat er meer kan op dat gebied.
Labels als prspct doen wel hun best in die richting!

maar echt grote namen in beide scenes hebben zich er nog niet aan gewaagd!!

zou wel stoer staan op een thunderdome of moh. Promo ft Sabaton - Conquering both nations 😇😇😇
 
1 - joy division - unknown pleasures
2 - goethes erben - der traum an die erinnerung
3 - Das Ich - Die propheten
4 - Dead Kennedys - Plastic Surgery Disasters
5 - The Exploited - punks not dead
6 - Berurier Noir - Concerto pour detraques
7 - Manu Chao - proxima estacion - esperanza
8 - Dive - No Pain No Gain
9 - Deutch Nepal - Compredido Time stop
10 - Crass - the feeding of the 5000

Buiten joy division is hier geen enkele groep van gepasseerd denk ik, schaam jullie ;-)

En nederlandstalig, zowat alles van Doe Maar en Jan de wilde.

mis nog een conflict album in dat lijstje 🧐

(Hoor niet vaak dat men feeding of the 5000 als Crass favoriet heeft 😁 )

qua nederlandstalig uiteraard; Herman van Veen !!!
 
Back
Top