Moog little phatty tribute edition

deef71

Nieuwkomer
Lid sinds
14 december 2006
Berichten
20
Locatie
bollenstreek
Ik heb al jaren een Moog little phatty tribute edition op zolder die ligt te verstoffen en ik denk er over na om deze maar eens op te gaan ruimen.
Wat zou tegenwoordig een beetje reële vraag prijs zijn?
 
Een reële prijs is natuurlijk heel afhankelijk van staat, vraag en aanbod.
Ik heb tot dusver nog nooit oproepjes voorbij zien komen 'wie heeft er nog een little phatty' in de aanbieding. Dus weet niet hoe groot de vraag is.
Terwijl dat bij (bijvoorbeeld) de Sirin en Subharmonicon wel zo is.
Als je een liefhebber vindt van een tribute edition, heb je geluk, maar voor een praktische muzikant zegt dat misschien niet zo veel.
De Stage 2 is m.i. wat geliefder omdat die wat extra mogelijkheden biedt zoals midi over USB, arpeggiator en 2x LFO destination.
En je hebt geen modificatie nodig bij de Stage 2 (weet niet of die er bij jou op zit) om de laatste FW te draaien.

Ze komen regelmatig voorbij op mp, zowel desktop version (slim) als de stage 2. Er staan nu 2 Stage 2 op MP, dus aanbod is er iig. Laatst zag ik een stack van 4 slim phatty's.
Prijzen die ik zie variëren van 600-1000.
Tribute edition heb ik nog niet gezien op mp, dus weet niet goed wat die zou moeten doen.

Aanbod is er wel, vraag weet ik niet. Meestal verkoopt Moog wel vrij goed omdat er veel liefhebbers zijn.

Kwestie van langere adem als je een goede prijs wilt krijgen. Maar als hij nu toch op zolder ligt, kun je de tijd nemen.
 
Ik heb er 3 gehad rev 1, 2 en desktop alle 3 hetzelfde probleem zelfs wanneer warm in constante temperatuur, niet fatsoenlijk te stemmen. Was voor mij de reden om ze weer weg te doen.
 
Back
Top