Open Smilies in dark mode

Nightly Build

beware the fury of a patient man
Lid sinds
11 januari 2002
Berichten
5.899
Locatie
Utrecht, NL
De dark mode van het forum bevalt mij uiterst goed alleen de smileys komen dan niet goed tot hun recht.
Ze krijgen een kartelig randje. Zijn de smileys wellicht aan een update toe zodat ze een betere bitmapping krijgen? Of iets met tranparantie toevoegen oid?
Ik vind het jammer om om die reden weer terug te moeten switchen naar light mode (wat ik nu maar weer gedaan heb)
 
maar dit gaat eigenlijk meer over de emoji's dus wellicht topic titel aanpassen?
Dat is nu in elk geval gedaan :)

Bij de overgang naar de nieuwe forumsoftware hebben we inderdaad besproken of we nieuwe smilies zouden gaan gebruiken of de oude zouden meeverhuizen. Die keuze was vrij snel gemaakt om twee redenen. De eerste reden was dat we van mening waren dat dit echt Synthforum smilies zijn geworden. Het tweede punt was dat een nieuwe smilie set wat onverwachte bijwerkingen had. Een aantal van de codes voor de oude set werden gebruikt voor andere smilies van de nieuwe set. Een normale :) werd dan bijvoorbeeld omgezet in een :frons: met de nodige potentiƫle relatiebreuken tot gevolg.

Ik heb er even naar gekeken en we kunnen met wat geduld de afbeeldingen wel wat netter krijgen. Maar dat is een werkje voor een regenachtige zondagmiddag.
 
Back
Top