[Synthpop] A Prison For The Mind Feat. Optimus Prime

teeP

Stamgast
Lid sinds
25 december 2008
Berichten
463
Locatie
Fryslân
Is alweer een tijd geleden dat ik bezig ben geweest met produceren. Vond het afgelopen zomer ook wel even fijn om bezig te zijn in de tuin. alles op zijn tijd nou? Eigenlijk had ik een anticurfew dub willen doen maar kwam er al gauw achter dat ik de boel verkeerd had aangesloten die middag. dus alle kabels er met mn stoonde kop maar weer uitgetrokken en een aantal dagen electronisch zitten prutsen zonder daw en later de boel weer opnieuw aangesloten. bladiebla dit kwam er toen uit en verdient nog wel wat aandacht maar vind het eerst wel goed zo. :koffie: cheers!!

 
bijzonder te genieten, kan van mij zo op de playlist van minimal wave door Veronica Vasicka
 
Prachtig dit! melancholisch hou ik zeker van. Begin doet ene beetje aan Air denken alleen dan wordt het daarna gelukkig funky. Misschien die basnoten verlengen op sommige plekken voor de afwisseling? Anders vind ik hem eerlijk gezegd ook wel oké zo. :okdan:
 
Bedankt iedereen voor de mooie reacties :okdan: ! Gloomy en Modus Operandi jullie tips neem ik mee voor de volgende ronde over een jaar of 10 :D!! basnoten verlengen lijkt me een goed idee mss dan ook nog wat resonantie er aan toevoegen en er een beetje mee frieken. en ik had nog wat meer kunnen varieren met de drums maar was in mn hoofd alweer bezig met andere dingen en voor de tekst moet ik ook nog een keer voor gaan zitten want heb daar vrij weinig tijd aan besteed. was toen even belangrijker om te horen hoe het zou klinken. En ja aan air deed het mij ook denken :). moon safari een heerlijke plaat :koffie:
 
bijzonder te genieten, kan van mij zo op de playlist van minimal wave door Veronica Vasicka
Zat even te zoeken op youtube maar is wel oke die Veronica Vasicka. Zal in het weekend ook eens wat playlisten gaan luisteren op spotify kende het genre niet maar zullen vast wel leuke dingen tussen zitten. Thanks!!!
 
Ooohhh jaaaa!!! Heerlijk retro!! Super gedaan dit! Vocoder geluid is ook prachtig, mooi harmonisch. Brengt me echt tijd naar decennia geleden. Heerlijk!! Niet om het één of ander maar van mij mag je ook een tuinman aanstellen en ipv daarvan lekker muziek produceren :-D. Ik heb het idee dat de hihats net even te veel op de voorgrond komen maar dat kan ook een kwestie van smaak zijn. Hoe dan ook ik heb enorm genoten van de track. Heel knap gedaan. :halleluja:okdan:
 
Back
Top