[HydraSynth] Good night, sleep tight

3ddie

Belegen kaas
Lid sinds
5 april 2019
Berichten
923
Ik heb een patch gemaakt op een ASM hydrasynth waar ik zeer tevreden over ben. Ik heb een aantal akkoorden via een sequencer gevoed en daar overheen op de toetsen de melodielijn ingespeeld en het geheel opgenomen. Geen enkele postprocessing of effecten toegevoegd. Het geluid komt rechtstreeks uit de hydrasynth... een beest van een machine!! Eigenlijk gaat het me meer om de patch dan de track want die stelt niet zo heel veel voor... is ambient, rustgevend dus wellicht een slaapliedje... of niet...

 
Mooi en rustgevend 🙂
 
maar het einde kan veel beter.

Dank voor de complimenten. En ja Gloomy je hebt helemaal gelijk dit was ook meer een improvisatie over een reeks akkoorden. Ik heb niet eens de MIDI van de melodielijn dus ik kan het niet meer ombuigen naar iets beters. Hoewel, ik kan natuurlijk de basis nemen en er een betere melodielijn op maken... misschien nog wat begeleiding hier... of daar... ah wel.. wie weet... als ik nog eens tijd heb kan ik hier misschien een "studio versie" van maken. Bedankt voor het aanreiken van deze verbeterpunten.
 
Dit zou ik heel dik vinden in een dikke techno track! Het droomt mooi weg en blijft heerlijk evolueren... Paar ritmische baslijntje met hier en daar wat grit, wat earcandy hier en daar. Ik krijg wel inspiratie van :)
 
Dit zou ik heel dik vinden in een dikke techno track! Het droomt mooi weg en blijft heerlijk evolueren... Paar ritmische baslijntje met hier en daar wat grit, wat earcandy hier en daar. Ik krijg wel inspiratie van :)
Hahahah geweldig... ga lekker aan de slag.. met je eigen dingen of desnoods met de track. Ik deel alles onder CC (Creative Commons — Naamsvermelding-NietCommercieel-GelijkDelen 3.0 Unported — CC BY-NC-SA 3.0) dus zolang als je aan die voorwaarden voldoet kun je mijn spullen hergebruiken in je eigen track. En je kunt gratis de high-quality versie downloaden van SoundCloud... hoe dan ook: veel succes met de inspiratie en maak er iets moois van :okdan:
 
Back
Top