Net nieuw dus ik post ook maar een track

criticus

Nieuwkomer
Lid sinds
15 februari 2021
Berichten
24
Locatie
Amsterdam
Deze is uitgekomen op het label Blanc Stone. Ik hoop dat het gewaardeerd wordt.

 
Laatst gewijzigd:
Ik denk het niet want het is uit gekomen op een label. Dus hoort bij releases.
Ik maak zelf heel veel tracks, die volgen nog wel....
Jij weet het vast beter dus ik geloof jou.... :okdan:
 
Ik denk het niet want het is uit gekomen op een label. Dus hoort bij releases.
Ik maak zelf heel veel tracks, die volgen nog wel....

wellicht vanwege dat ik daar geen onderscheid in maak, is me dat altijd ontgaan....
 
Zolang we maar ons ei kwijt kunnen in het produceren en wat luisteraars hebben toch...

ik bedoelde het overigens niet negatief, voor de duidelikheid.. in een ander domein heb ik een uitgever.. en dat maakt zeker verschil..

hier maak ik dat onderscheid niet, ook in 'dat' andere domein niet. een beetje de no-budget mentaliteit.. maar goed, ik heb eens meegedraaid met een band, als zanger..., dat was met budget (eerst label, wel eruit gegooid, door mij, haha, ik trok de band een geheel andere richting in..).. nie veul, louter voor onkosten en investeringen in apparatuur.

EDIT: da's is zéer verleden, tegenswoordigs jaag ik hier mensen schrik aan met mijn muziek, of vindt er een soort van brainwashing plaats...

EDIT 2: heb al meer beluisterd, en je verhaal gelezen. veel kennis, ervaring, hoor je zeker!
 
Laatst gewijzigd:
Als die 'percussie' invalt denk ik alvast 'feestje'
je verliest mijn aandacht echter rond pakweg 2 min20 - ik begrijp wel dat als ie 8 min lang is je wat doseert, wat later wordt goedgemaakt.
Ik denk niet dat de dansvloer zich gaat vervelen. Enig puntje nog: die loop die vaak terugkomt met dat laagje 'tu tu tu TU' gaat me wat te opvallend / vaak passeren.
Knap hoor
 
Back
Top