Baloran The Machin

Baloran The Machin, prototype​


baloran-the-machin-synthesizer-730x377.jpg


Laurent Baloran toont zijn voortgang met de ontwikkeling van een nieuwe synthesizer: The Machin. Officiële informtie is er nog niet, maar uit de video's die tot nu toe verschenen zijn valt al wel wat op te maken. De synth heeft in ieder geval een sequencer en werkt momenteel met één voiceboard, wat op zijn beurt suggereert dat hij ontworpen is voor meerdere voiceboards en dus polyfoon is. De meest recente video toont de formantfilters, die blijkbaar digitaal van aard zijn. Het geluid dat je tot nu toe kunt horen verschilt aanzienlijk van de analoge synthesizer Baloran The River. De twee synthesizers zullen waarschijnlijk vooral de royale afmetingen en hogere prijsklasse delen. Wat betreft de exacte specificaties van de geluidsgeneratie van The Machin (oscillatoren, modulatoren, effecten, enz.) kan op dit moment alleen maar gespeculeerd worden.

bron: AMAZONA.de



 
Heb hem besteld gelukkig heb ik ervaring met de levertijd van de River dus ik weet wat me te wachten staat,overigens wel stevige prijs betaald voor iets waar ik nog amper wat van weet maar dat was met de River ook zo en dat is ook helemaal goed gekomen.
Volledige hardware?Of de semi hardware met software?
 
Maar weinig audiofragmenten te horen.Weinig demo's.Alleen repetitieve sequenties van een paar klanken.
Balo,maakt eens wat demo's met een hort presets!😖
 
Back
Top