[Reggae] Mind Murderer

klinkt lekker, de temperatuur stijgt gelijk met 30 graden..
 
Delaytijd mag wat langer.. En drums alsof het meer is ingespeeld.. rolletjes, kicks, meer variatie. Meer drums zoals een drummer meespeelt met de track - die bepaalde accenten legt en de track stuurt..
 
Laatst gewijzigd:
Thanks guys! Ik heb de mix wat aangepast. Drums laat ik zo, ik ben vandaag lui 🙃

 
klinkt lekker hoor.. Heb je alles zelf gedaan? zang, gitaar etc? knap gemaakt..
 
:halleluja vind hem super!! klinkt authentiek, trouw aan de style.. nergens tijdens het nr krijg ik het idee dat er 'geforceerd' reggae gemaakt is, dit heb je duidelijk vaker gedaan en past bij je :)
Met de vrolijke muziekstijl, maar inhoudelijk serieuze boodschap wordt het wat melancholiek.. dat past gek genoeg wel, gelukkig staat het nr in mineur.

Mits de bedoeling ja/nee, zou dat melancholieke nog iets meer benadrukt kunnen worden.. bijv iets meer emotie in de solo, 1 nootje rondom de -overwegend- pentatonische ladder die je nu pakt kan het verschil maken. Stel, het nr staat in E-mineur en wisselt dan af tussen Emin en Dmaj.. dan zou ik de de C-noot kiezen, op D om er een 'gevoelige' D7 van te maken, in de solo dan he. Allemaal smaak/subjectief hier hoor

Of een tweede zanglijn (zo op de terts of sext) op de chorus stukken om weer die melancholiek te benadrukken. Maar gezien ik een leek ben in deze style, is dat wellicht juist niet de bedoeling.
 
Laatst gewijzigd:
Dank je voor je reactie. De track is inmiddels ingediend voor release (digitale winkels), dus ik kan er niets meer aan veranderen. Ik neem je aanbevelingen mee voor mijn volgende tracks! :okdan:
 
Wauw!! Wat ontzettend goed gedaan zeg!! Het klinkt als een klok, echt professioneel. Muzikaal ook erg knap gedaan. Ik vind het een lekker maatschappijkritisch nummer. De effecten zijn ook lekker gedaan. Veel ruimte en echo. Super gedaan!!

:halleluja:okdan:
 
Back
Top