Iemand recent ervaring met vintagesynthshop.com?

inderdaad, slecht kontakt met de ic voetjes, ooit last van gehad, net voor een optreden, met een linndrum, dat werkte...

maar goed het lijkt of deze drumulator, veel meer problemen heeft.

jammer, mooie drummachine, een vriend van mij, al lang geen kontakt mee, had m. lekker ding. en de drummachine van... big black!!

Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!

plaatjes van het binnenwerk, de eerste die ik kon vinden;

 
Kreeg net antwoord. Mail met n aangepaste BAD reset procedure, ik moet 'm 1u aan laten staan zonder te gebruiken, en dan zien of ie ok is, anders gaat ie terug.
Mooie uitwijding, Vink

trouwens, iemand met kennis over de eproms? Ik heb de indruk dat er 'de standaard' geluiden zijn en de 'rock'?
 
Vink.jpg



Hehe. :D
 
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het is afgelopen. Heb je er inmiddels plezier van?
 
Heb m net ingepakt en hij mag terug. Werkt niet. En toen ie werkte deden de blauwe knoppen t ondermaats.
 
Heb m net ingepakt en hij mag terug. Werkt niet. En toen ie werkte deden de blauwe knoppen t ondermaats.
Zuur zeg, hoop dat het netjes wordt opgelost!
Toch weer een bevestiging dat hier in de regio kopen waar je erom kan toch wel de voorkeur heeft.
Maar ja, dat is soms lang wachten op een specifieke bak...
 
Dat garandeert ook niet veel he, hij werkte een uur of zo en viel dan uit. Als ie dat tijdens de proefrit ook deed voor de betaling was 't zelfde scenario, ach, soms moet je gewoon wat riskeren. We zien wel hoe 't afloopt. Worst case gaat hij naar n andere hersteller en post ik een aangepaste review vd verkoper online. laat ons hopen dat dat allemaal niet hoeft. Ik vind 't wel een heel interessant en mooi toestel.
 
Hij is dus ondertussen al weken bij de verkoper voor service, die me vorige week mailde:

we don't forget you, will come back to you very soon.

Thank you.


Heb 'm vandaag gemaild om te vragen of ze 't wel kunnen oplossen en waarom 't zo lang moet duren...
Was moeilijk om 'm te claimen via paypal omdat ie 'm wou servicen, maar ondertussen kan ik me voorstellen dat de paypal claim periode al afgelopen is.
Ben een begripvol persoon maar het gebrek aan communicatie gaat er alvast voor zorgen dat ik van die boer geen eieren meer hoef.
 
Hij is dus ondertussen al weken bij de verkoper voor service, die me vorige week mailde:

we don't forget you, will come back to you very soon.

Thank you.


Heb 'm vandaag gemaild om te vragen of ze 't wel kunnen oplossen en waarom 't zo lang moet duren...
Was moeilijk om 'm te claimen via paypal omdat ie 'm wou servicen, maar ondertussen kan ik me voorstellen dat de paypal claim periode al afgelopen is.
Ben een begripvol persoon maar het gebrek aan communicatie gaat er alvast voor zorgen dat ik van die boer geen eieren meer hoef.

Ja is altijd lastig dit soort situaties... Hij doet wellicht zijn best maar toch...

Desalniettemin zal de verkoper je moeten begrijpen dat jij een paypal claim indient voordat de claim periode is afgelopen.
Hij verkoopt tegen een flinke prijs een werkend vintage apparaat. Als die niet blijkt te werken dan kan jij de koop direct ontbinden, maar je geeft hem de claimperiode de tijd om met een oplossing te komen.
Ofwel vanuit jouw kant als koper niet meer dan billijk. Een email met dat hij je niet is vergeten zegt weinig over wat er nu aan de hand is met het apparaat en waarom het lang(er) duurt om het te repareren.

Mijn advies zou ook zeker zijn hem te verwittigen dat je een claim indient wanneer je aan het einde van de claimperiode geen werkend apparaat in je handen hebt. Daarmee heb jij een klein stukje zekerheid dat je je geld terug kan krijgen via paypal en zal het hem iets meer haast geven je apparaat te fixen.
 
Heb ondertussen een antwoord, bij hen doet hij het helemaal, ze vinden geen fout. Ze gaan nog wat verder testen, maar stellen me voor 't geld terug te betalen, voor 't geval ie aankomt en toch weer vervelend doet.
Ik had nog 3 video's, heb ze op YT gezet zodat ik kan aantonen dat ie wel degelijk dwaas deed, BAD telkens terugkomt op de display, ook na ellendig vaak de reset procedure (POOF) te doen.

Als 't iemand boeit, zijn wel verborgen op YT

 
Duh, omdat de verkoper 200% tevreden klanten wil, gaat ie mijn geld terugstorten als ze de fout niet kunnen zien. Want hij werkt blijkbaar 100%...
Zo gaat ie alvast geen tevreden klant oogten, dat kan ik je al wel vertellen.
 
Heb 'm gevraagd me gewoon het toestel werkend terug te sturen, ik heb er tenslotte voor betaald.
Maar vandaag heb ik via paypal mijn geld terug zonder antwoord.
Je mag 't gerust weten, ik koop niks meer van hem.
1) toestel dat zogezegd 2u getest is versturen dat bij me thuis niet werkt en dubbel triggerende knoppen heeft en een dode knop
2) me vertellen dat ik zelf de knoppen moet masseren om ze tot leven te wekken en de reset procedure doen, uitgebreider dan er in de manual staat
3)me de retour van het toestel laten betalen
4)2 weken wachten met antwoorden nadat ie is aangekomen bij hem
5)koppig weigeren mijn toestel terug naar me te sturen (het is volgens hem helemaal werkend, ze kunnen de fouten die ik heb gefilmd niet eens vinden)
6) niet de beleefdheid hebben om te antwoorden voor mijn geld terug te sturen

En die man wil 200% tevredenheid.
Jullie zijn gewaarschuwd.

Heeft er iemand een werkende drumulator te koop voor me?
 
Wat een gedoe zeg, wel weet wat van geleerd moet je maar denken. Hopelijk vind je snel een knap exemplaar.
 
Heeft iemand contactgegevens van die meneer Alex?
Op de site staat er geen e-mailadres.
Ik wil er graag onderdelen bestellen om twee synthesizers te repareren. En het is de enige EU shop die alles wat ik nodig heb in huis heeft.
 
Dat vond ik ook al :)
Maar het e-mailadres ontbreekt!
 

Attachments

  • 5AA1FEE4-46EA-48A9-93F7-E8A7F7A10CE9.jpeg
    5AA1FEE4-46EA-48A9-93F7-E8A7F7A10CE9.jpeg
    76,2 KB · Bekeken: 116
Back
Top