Iemand recent ervaring met vintagesynthshop.com?

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.694
Locatie
Streek rond Herentals - België

Ik krijg een foutmelding als ik hen email en heb die drumulator betaald via paypal. Hij staat echter nog steeds te koop, heb geen bevestiging gehad van bestelling en als ik google naar de naam vd paypal ontvanger word ik geen stap wijzer.
Zou 't stinken?
 
Geen eBay transactie feedback over de laatste 3mnd
geen contact gegevens. Is een Fransoos?
laatste acties op YT en Twitter ook 4mnd geleden, daar lijkt wel iets gebeurt
paypal overgemaakt als goederen/servcices hoop ik? Dan koop laten ontbinden
 
Fransman inderdaad. Op de website zijn er reviews over onderdelen die ontvangen werden, paar per jaar, waaronder een in 2021.
naam vd ontvanger vd paypal is axel Bataillé
 
Ik heb in 2019 onderdelen voor 101 besteld en is uiteindelijk wel aangekomen. Via track & trace had het er toen al moeten zijn maar dat duurde nog twee dagen voordat het daadwerkelijk arriveerde. Dus volgens mij volkomen te vertrouwen maar bij mij ging het kleine bedragen. Dan sta je er toch anders in...
 

Ik krijg een foutmelding als ik hen email en heb die drumulator betaald via paypal. Hij staat echter nog steeds te koop, heb geen bevestiging gehad van bestelling en als ik google naar de naam vd paypal ontvanger word ik geen stap wijzer.
Zou 't stinken?
Wat voor foutmelding krijg je? Domein en mailserver zijn nog gewoon in de lucht.
Als de mailbox vol zit is dat meestal geen goed teken.....
 
Heb reactie gehad. Via paypal betaald, maakte men dus nt teveel zorgen.
Wel 2 dagen spannend afgewacht

Hello

thank you for your buy. Your E-MU DRUMULATOR has been prepared for shipping and will leave our workshop Tuesday 16th of February at last. You will receive an order update email as soon your order has been shipped.

Thank you.

Axel.
 
Heb m ondertussen ontvangen. Geen aanrader. Aanzetten geeft 'BAD" op de display. Memory reset. BAD melding is weg.
Blijken een boel blauwe knoppen dubbel, slecht of niet te triggeren.
Ik mail Alex. Zegt ie '2 jaar geleden geserviced, en 2u getest voor verzend, wat raar, was helemaal ok'
Juist, geloof ik niks van, er zat namelijk 1 pattern in de drumulator en die dode knop kon je niet bepaald missen. 2u met één pattern?
Dus krijg ik een heel lijstje hoe ik de knoppen 50 keer moet induwen wat't euvel zou verhelpen (sprookjes, iemand?) - alsof ik m al niet uren gebruikt heb...
Retour sturen kost me 32 euro, ontvangen vanuit Frankrijk +- 40 euro
Voor die 70 euro heb ik de knoppen gekocht, zelf ingezet en een bak bier geld over.

Zo, wou 't even kwijt... Benieuwd wat ie zal antwoorden als ik 'm vertel dat zijn 50 keer knopjes duwen niet werkt.
Ik heb betaald met paypal, kan altijd mijn geld terug hebben, maar verzenden naar hem kan ik niet recupereren, dus ik zal 'm zelf wel opengooien en verse knoppies geven denk ik.
 
Ondertussen valt ie uit. uit en aanzetten geeft bad melding en speelt niet meer...
hij mag terug naar af.
 
Lekker dan, paypal heeft voor online aankopen (dus niet geld over aken als friends/family) gratis retour zenden.
zou hem lekker retour sturen.
 
Klinkt als simpel slecht contact ergens op de print.

Ik had die Drumulator ook gezien,dacht ook even te kopen,prijs was ok namelijk..
 
Ondertussen valt ie uit. uit en aanzetten geeft bad melding en speelt niet meer...
hij mag terug naar af.
Vervelend hoor, ik zou voor de zekerheid even een filmpje met je telefoon maken voor je 'm terugstuurt, handig als bewijsmateriaal als je in een welles-nietes situatie terechtkomt, ook naar Paypal toe.
 
Bah, ik had m net aangevuurd via trigs... drums zijn helemaal front 242 hun eerste dingen... zo vorderde de 242 ebm dag niet.

het rare was dat er nog n drumulator te koop stond nadat ik mijne kocht. Was dat een niet geupdate website, of had ie er nog...
 
Een oorzaak kan zijn is slecht contact in de ic voetjes waar de roms inzitten,ik zou die er allemaal es uithalen en terug induwen,je kan ze eventueel gewoon ff allemaal lichtjes optillen en terug induwen,zou het probleem kunnen oplossen.

Klinkt een Drumulator niet erg als een herpitchte TR-707?,heb er is 1 gehad maar dat is 20+ jaar terug.
 
Afh vd eproms, geen idee wat er in zit. Op,de website staat dat de garantie vervalt als je m zelf opent. Alex heeft nog nt gereageerd. Als ik nu een pad induw krijg ik een korte sequence die ik nt heb geprogd. En hij staat niet in song modus. En t geheugen is gewist. Ik snap m niet :)
707 heeft 909 hats. ik zou zeggen, ik zet de 707 eens naast de drumulator maar die laatste is dood dus dat gaat niet lukken. Ik denk dat de drumulator wat lager klinkt qua kick. Is in elk geval een cool ding, ik wil n werkende :)
 
Lol, "2u voor verzending getest" betekent uiteraard geen 2 uur lang getest hè, dit dacht je toch niet echt hoop ik ? 😅👍

Overigens mocht de Drumulator moeilijk blijven doen dan ken ik een goed en betaalbaar adres voor service, reparatie. Doet alles voor mij, aanrader.
 
Lol, "2u voor verzending getest" betekent uiteraard geen 2 uur lang getest hè, dit dacht je toch niet echt hoop ik ? 😅👍

Overigens mocht de Drumulator moeilijk blijven doen dan ken ik een goed en betaalbaar adres voor service, reparatie. Doet alles voor mij, aanrader.

we recorded a beat and use it flawlessly during one hour - alléé 't was één uur met één pattern.
Ik heb nog geen antwoord.
 
Back
Top