• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Presonus FaderPort V2 DAW controller [als nieuw]

Prijs
112 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

bombario

Ouwe rot
Lid sinds
9 januari 2004
Berichten
4.655
Locatie
Zwolle
Dag allen,

Ik verkoop mijn Presonus FaderPort V2 DAW controller, wegens ruimtegebrek. En dat voor zo'n klein apparaatje 😏

De Faderport neemt iets van 40 functies die je normaal met de muis uitvoert over en met name de grote fader-schuif en panning-knop zijn ideaal. Hij werkt perfect samen met Studio One, maar je kunt hem ook gebruiken voor Ableton Live.

De Faderport V2 kost nu 162 euro bij Bax en ik heb er destijds meer voor betaald. Hij is echt in nieuwstaat en als het goed is heb ik de doos ook nog ergens. Voor 112 euro mag je hem hebben. Dan kun je met die 50 euro die je bespaart lekker naar de kroeg. Over 2 jaar ofzo...

Groet,

Rutger

OjqS45iOBJ.jpg
 
Back
Top