Afgehandeld Hulde aan het nieuwe forum

Ja fijn hoor. Heb weinig klachten gehoord ook verder. Wat bij de vorige migratie (een ~1.5 jaar geleden oid?) een heel stuk erger was :D
 
Ja, vind de recente migratie ook een enorme verbetering.
Het overzicht is weer terug!
 
ja het is echt subliem, overtreft de verwachtingen nog geen klein beetje
ik merk dat ik opnieuw meer tijd op het forum doorbreng, ik vermoed dat ik niet de enige ben

:halleluja
 
Ook van mij de complimenten.....het ziet er veel mooier en overzichtelijker uit! :halleluja
 
Cool, super, lauw - alles is stukken beter dan vroeger.
Of.. ik heb toch nog iets te wensen over. De home page ziet er best enorm saai uit. Moet er niet op zijn minst een plaatje van een synth op? Of doen jullie dit expres om extra nerdy over te komen?
 
Ik merk ook dat de huidige staat meer uitnodigt om rond te struinen. Ook op de telefoon werkt het allemaal vlotjes... ik heb sterk de indruk dat het forum actiever is. Klopt dat ook met de cijfers?

en hoe zit het financieel? Zit de begroting dicht, of is er nog wat nodig?
 
Inderdaad een prima update. De vorige versie was traag en had best veel nukken (met name de marktplaats, wegvallende avatars/layout problemen en tamelijk irritante editor) maar sinds de laatste upgrade werkt alles goed en snel en de marktplaats is weer helemaal zoals ie moet zijn met zelfs nog betere functies erbij. Joepie! :okdan:
 
ja ik ben ook dik tevreden. ook mooi dat oude data netjes mee is gemigreerd. goed werk gasten!
 
Het was héél even wennen, maar top!!

👍
 
Back
Top