• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Roland HP-505

Prijs
900 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Bahamut

yip yip
Lid sinds
28 mei 2002
Berichten
3.294
Locatie
Nijmegen
I.v.m. aanschaf nieuwe digitale piano verkoop ik mijn Roland HP-505.
In 2013 nieuw aangeschaft voor +/- 2200 en nog in prima staat.
Voor meer info zie links. De kleur is Rosewood zoals afgebeeld op de site van oostendorp muziek.
Ik probeer het eerst hier voordat ie op Marktplaats gaat.

 
Je kunt 'm hier in actie horen: Alexander Scriabin - Prelude Op. 2 No. 2
Rechtstreeks opgenomen als .WAV bestand op USB stick. Handige functie!
De HP-505 heeft een prima klavier. Ideaal instrument voor als je piano wilt leren spelen tijdens de lockdowns. En hij staat ook nog mooi in de huiskamer. :D
Het klaviergedeelte kan gemakkelijk gedemonteerd worden van het onderstel t.b.v. transport.

Voor de gevraagde prijs koop je nieuw het huidige instapmodel van Roland, de RP102. Deze is qua uiterlijk veel kariger dan de HP-505 (lijkt minder op een echte piano), heeft mindere speakers en minder mogelijkheden en geluiden (geen GM, geen interne opnamefunctie, geen export van audio en midi naar USB stick e.d.).
 
Back
Top