Meldaproduction Mturbo.... plugins met 60% korting

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.453
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land

All you need is MTurboLove - get 60% off all MTurbo- plugins during Valentine’s period.​



The Beatles claimed that All you need is love. But this year’s Valentine’s shows that MTurboLove is even more.
You can fall in love with Melda simply, by acquiring any of the most versatile and universal plugins of their kinds. All MTurbo- plugins offer collections of classic studio equipment simulations. They are all discounted by 60% for the „around“ Valentine’s day period. That includes MTurboComp, MTurboCompLE, MTurboDelay, MTurboEQ, MTurboReverb and MTurboReverbLE.


What „MTurbo-“ stands for


The philosophy of MTurbo- line is that each plugin is a collection of all plugins of the kind you may possibly need. For example, MTurboComp contains emulations of all necessary classic analogue compressors (from LA2A to 1176), MTurboEQ is a collection of classic analogue equalizers, MTurboDelay offers 40 types of delay effects and MTurboReverb even over a 100 reverbs!

The „LE“ (where available) doesn’t mean the plugin would lose any of the sonic powers. The only difference is that the access to some of the advanced settings are limited and you can only use the part of the plugin which offers the quickest way to your goals.


tot 21 februari! monsters van plugins.. zeker de niet LE versies, vanzelfsprekend evident...

bijna alle MTurbo.. plugins hebben ook een MTurbo...MB versie; multi-band, 6 banden, 10 modes (tonal/transient!! - parallel - amplitude - of simpelweg 6 spectrumbanden in meerdere vormen, tot 6 banden...)

én ekstreme modulatiemogelikheden. en bouw je eigen compressor of reverb...
 
ken jij die MTurboReverbLE van Melda?

ik ben nog wel op zoek naar leuke extra reverbs sinds ik mn hardware reverbs heb verkocht, Ik wil het liefste gewoon presets scrollen.

is het wat? (ik had tc-vss3 op de powercore geweldig maar TC heeft het vernuekt (daar koop ik nooit meer wat) die kan ik nu alleen nog met j-bridge aan de gang krijgen en daar heb ik geen zin in.

ik zoek nog een vss3 achtige plugin. is die melda reverb zoiets?
 
ken jij die MTurboReverbLE van Melda?

ik ben nog wel op zoek naar leuke extra reverbs sinds ik mn hardware reverbs heb verkocht, Ik wil het liefste gewoon presets scrollen.

is het wat? (ik had tc-vss3 op de powercore geweldig maar TC heeft het vernuekt (daar koop ik nooit meer wat) die kan ik nu alleen nog met j-bridge aan de gang krijgen en daar heb ik geen zin in.

ik zoek nog een vss3 achtige plugin. is die melda reverb zoiets?

ik ken m, heb m. mooie reverb. heb de hele kracht van het ding nog niet gebruikt.. heb overigens MTurboReverb.. (heb MCompleteBundle, dus..)
LE, had ik eerst; 100 reverb typen. en je kunt nog behoorlik wat instellen.
melda plugins kun je 14 dagen onbeperkt testen.

de vss3 ken ik niet. even een mini review vluchtig bekeken, de MTurboReverbLE kan zeker een optie zijn. over de kwaliteit van melda plugins; vrijwel altijd uitstekend (ik gebruik het woord uitstekend?)! of eigenlik altijd, soms een foutje, dat snel hersteld wordt.. upsampling tot 1024x dus... (geen CPU die dat aan kan overigens..., maar je hebt natuurlik ook 2x, 4x, 8x). maar melda levert gewoon superkwaliteit, maakt daar eigenlik geen kompromissen in. de LE versie is al een reverb die, nou ja, je immens veel biedt, aan reverbs. 100 reverbs in 1...

een demo is gedaan.... de installer bevat alle produkten... maar je kunt kiezen wat je wil installeren..

wanneer het je eerste aankoop is, krijg 10 credits, en via een melda coupon nog eens 20% korting. @Jason31 b.v. of iemand anders, kan zo'n kode hier neerzetten. @bombario , volgens mij ook nu binnen getreden in het melda universum. heb zelf ook zo'n coupon, natuurlik, want de van wie de coupon is, profiteert mee. aangezien ik alles al heb, een melda lifetime updates voor elk produkt geeft, en voor bundels elke nieuwe plugin (+lifetime updates voor die plugin, etc..), die bij een bepaalde bundel behoort gratis toevoegt. aangezien ik dus MCompleteBundle heb, het woord zegt het al, heb ik alles, en zal ik, zolang de developer blijft..., alle nieuwe dingen blijven ontvangen.

lijkt overbodige info, maar je kunt langzaam werken om alles te verkrijgen, door discounts en sales.. of de bundels die je wil..

terug naar de reverb: demo deze reverb.. 100 presets, er zijn reverbs met méer presets (R4, nimbus, R2 etc. kom even niet op de naam, valt nu onder izotope..), maar deze presets bestrijken wel een groot domein (aangezien de LE versie simpelweg under-the-hood identiek is aan MTurboReverb, alleen kun je niet dieper de reverb instellen, en dat gaat vrij diep en geen MB versie).

proberen. mooie prijs, zeker wanneer het eerste aankoop is, maak een account aan, al gelijk 10 credits = 10 euro korting.
 
Dit is mijn referral code:
MELDA11785720

ik zal eens een aparte meldaproduction thread opzetten, voor tips, vragen, etc. en kortingsakties, en couponcodes..
natuurlik vanwege dat ik ze erg erg goed vind, er is geen effekt plugin die me nog over kan halen, tot nu toe. heb natuurlik ook een reeks andere effekt plugins van andere brands, nogal, o.a. inderdaad de R4, nimbus, phoenixverb en excalibur. b.v. ladingen compressors, delays, reverbs, pre-amps, multi-fx plugins...

goed.. dan komt alles een beetje bijeen, en aangezien langzaam meer mensen melda ontdekken.. zal in de startthread, over de eerste aankoop hebben.

overigens zijn de bundels flink, of flink in prijs gestegen... gelukkig ná dat ik de MCompleteBundle kocht, zo'n beetje, of net wat meer, als upgrade van wat ik al gekocht, ach geen vergelijking maken, €80 en ik kreeg de resterende plugins, waaronder deze plugins die nu in de aanbieding zijn. MComplete was voor mij de goedkoopste upgrade. duidelikker; met wat ik al had besteed, én in sale voor €80 de resterende, ontbrekende plugins, waaronder een aantal dure, en wat minder dure. o.a. dus MTurboReverb, MTurboComp. en MTurboEQ, volgens mij. dat is ook het mooie van melda; wat je besteedt is in sale het dubbele waard, klopt niet mathematisch, maar goed... je ziet in je account de upgrade prijzen. of wellicht nu ook op de site zelf, want sinds kort staat bij elk produkt, dat ik deze al heb..

o ja, melda heeft natuurlik ook instrumenten: MSoundFactory en MDrummer, met die 2 alleen, al; en MDrummer vaagt tegenwoordig wel erg veel konkurrentie weg.. sja vojtech ís een drummer.

goed voor de melda thread. enthousiast! ja!
 
Laatst gewijzigd:
Ok bedankt, ik ga m eens uitproberen. Ik heb een hekel aan het hele gedoe van uitproberen voor plugins die uiteindelijk matig zijn maar deze lijkt het waard.
complete bundel is nu 2000, :)

deze is het zeker waard om uit te proberen. ja de komplete bundel is zéer prijzig. maar er is ook een sale prijs; 50%. dat scheelt, en zoals ik al zei andere methoden om het bij elkaar te slepen, of subbundels. (ik weet het niet zeker, maar wanneer je een plugin in sale koopt, wordt die toch geheel meegerend, de niet sale prijs. gaat er nog een percentage af, maar toch... kan het me nu al niet meer herinneren... maar goed, eerst gewoon de MTurboReverbLE proberen... die overigens in de installer als MTurboReverb staat, de LE heeft niet de 'edit' tab, en wellicht wat meer weggehaald.)

ben benieuwd.
 
lol @ "it is apparently possible to run the plugins via Wine" .. ik vertrouw geen enkele ontwikkelaar die niet snapt hoe een compiler werkt.
 
Ik kreeg zojuist nog wat Melda coupon codes van pluginboutique. Waaronder 60% op hun meest begeerde mmultianalyzer, ik heb hem al, weet niet of de codes alleen op mijn account werken maar wie de code wilt proberen mag het melden. Dan stuur ik hem via PM. Verder ook codes van mpowersynth, mrhythmizer, multramaximizer. Laatstgenoemde lijkt mij erg interessant.
 
lol @ "it is apparently possible to run the plugins via Wine" .. ik vertrouw geen enkele ontwikkelaar die niet snapt hoe een compiler werkt.
Uhmmm... sorry maar hier ben jij degene die niet weet hoe een compiler werkt. De plugins zijn geschreven in C++ en Melda heeft zijn (zelf ontwikkelde) grafische interface alleen geport naar Windows & Mac OS X. Ondersteuning voor Linux vergt dus een aanzienlijke aanpassing/toevoeging aan de codebase en is niet even een vlaggetje toevoegen aan de compiler opties.
 
Uhmmm... sorry maar hier ben jij degene die niet weet hoe een compiler werkt. De plugins zijn geschreven in C++ en Melda heeft zijn (zelf ontwikkelde) grafische interface alleen geport naar Windows & Mac OS X. Ondersteuning voor Linux vergt dus een aanzienlijke aanpassing/toevoeging aan de codebase en is niet even een vlaggetje toevoegen aan de compiler opties.
Ik geloof er helemaal niks van :)
Sws zijn GUIs overrated, je kunt toch prima alle controls zonder bedienen? :beard:
 
Ik vind het trouwens wel erg verdacht dat letterlijk elke plugin _exact_ 100K is

De plugins zijn zo klein omdat Melda hun libraries delen over alle plugins (ze maken ook altijd gebruik van dezelfde libraries, alle plugins worden tegelijk ge-update naar een volgende versie). Daarmee wordt heel veel gedeelde code uit de plugin gehaald en naar de libraries verplaatst. Dat geldt voor de core DSP functionaliteit maar ook voor de grafische interface. Dus eigenlijk is een plugin zelf weer een plugin in het framework van Melda.

Het is misschien niet zo vreemd dat de plugins dezelfde grootte hebben omdat het vrijwel allemaal dezelfde binaries zijn. De verschillen zijn minimaal en lijken vooral configuratie verschillen te zijn. Het komt misschien omdat Melda gebruik maakt van Pace Eden anti-piraterij software of misschien omdat de code naar libraries is verhuisd.

Als je het niet vertrouwt kun je het altijd deïnstalleren. Ik heb zelf niets dan goede ervaringen met Melda Plugins. Net als @vink heb ik de MComplete bundle en ben daar zeer content mee.
 
De Installer/DRM/Updates lijken mij dan ook de voornaamste reden om niet cross-platform te gaan. Geeft ze veel te veel hoofdpijn om daar over na te moeten denken (en daar zijn nu eenmaal geen automagische frameworks voor).

De code lijkt inderdaad wel erg prima verder. Strakke UI en responsive DSP. Toch jammer.
En inderdaad zullen al die plugins wel uit dezelfde kamer rollen, met net een ander kleurtje of stukje enabled.

Over kleurtjes: al die verschillende, en custom, skins is ook wel leuk gedaan.
 
@3ddie Melda en Pace Eden? volgens mij is het simpelweg een txt file.. nogal een vertrouwen.. maar goed, al je gegevens staan in de license file. voor alle plugins die je bezit, kun 1 license file aanmaken.. via je account.

het is hetzelfde framework, voor de GUI, de multi-mode parameters, de modulators (en wat voor een modulators, o.a. pitch/envelope/envelope follower..), en andere zaken.
maar under-the-hood, zijn er natuuurlik verschillen tussen een reverb of compressor... al kan vojtech, nogal wat hergebruiken..

hij staat ook bekend als 'apple hater', terwijl hij louter zijn frustraties, misschien nogal luidruchtig, uit. waaronder ook andere developers zuchten (maar zwijgen, of ze werken met een macOS, en porten naar windows..).

en het maffe, de eerste plugin developer met alle plugins die volledig M1 native zijn.... of zo'n beetje de eerste. en je ziet zijn mening veranderen.

linux lijkt me niet alleen een compiler dingetje... wellicht vooral de installer (die blijkbaar hem ook soms kopzorgen geeft... installers zijn niet altijd makkelik vreemd genoeg, meer over licenties, koppelingen, dependencies, etc.).

goed, melda verdeelt gebruikers of niet-gebruikers. op meerdere wijzen. de GUI, de developer zelf (terwijl die heel aktief reageert op vragen, maar niet altijd alles doet, maar dat zijn vaak de meer, sja.. en uiteindelik dan weer wel..). het is maf, bijna een sociologisch fenomeen melda binnen ITB. de developer zelf, die zich heel direkt uit, de fan-boys, de normale gebruikers, die melda gewoon erg erg goed vinden. met fan-boys valt het wel mee, overigens. gebruikers zijn toch best kritisch, en leuk, de laatste plugin, de developer vraagt gitaristen om mee te helpen.. het heeft ook een soort van community, er is een online preset-exchange. dus wellicht heeft het wat sekte-achitg, haha... maar goed, de halo die Urs krijgt, op KVR... (en heb sinds kort ook een U-HE, synth, die perfekt werkt met melda plugins... en ook zonder, zonder enige effekten..).

ik verdedig m wel hier een beetje, of melda.. maar ach, wat weet ik er van. en ik snap dat mensen de plugins kunnen haten. en gelukkig heeft ie ook, in samenwerking met anderen, de workflow van de GUI heel wat verbeterd. maar deep-menu-diving... blijft bestaan... maar 1 ingewikkelde plugin geheel onder de knie, je kent ze gelijk alllemaal, niet natuurlik de specifieke mogelikheden, hoe MTransformer werkt tegenover MMorph b.v., 2 bizondere plugins.

voor mij passen ze perfekt in mijn workflow.

eigenlik heel intrigerend, de ITB wereld, developers, gebruikers. de fora...
 
Back
Top