• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht T.k.a. Euro Serge compleet systeem

Prijs
1500 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

aj55

Nieuwkomer
Lid sinds
5 oktober 2011
Berichten
12
Locatie
Laren NH
Te koop aangeboden een compleet Euro Serge systeem gemaakt van de module kits van Elby Design. Ik heb ze zelf in Australie besteld.
Tevens zijn er een aantal andere modules zoals de MakeNoise, Tetrapad en enige Doepfers die van de juiste gekleurde (zie Elby website) in- en uitgangen zijn voorzien.
Allen nieuw aangeschaft.
Heeft vervolgens slechts een enkele keer aan gestaan en gaat daarom weg. Ik blijf bij mijn 5U!
Het is geen eenvoudige synth - bv geen 1v/okt tracking. Is eigenlijk bedoeld voor zoals west coast ooit gedacht was. Zie daarvoor Serge etc op het net.
Alles in de Arturia Racks (nieuw) en natuurlijk incl de voedingen. Kan uiteraard werkend gezien en geprobeerd worden. Vraagprijs is €1500 wat RUIM
onder de kostprijs is!!
Vr.Gr Arnold de Bruin

IMG_2087.JPG
IMG_2085.JPG
IMG_2086.JPG
IMG_2084.JPG
 
Back
Top