Nieuw!

Lid sinds
8 februari 2021
Berichten
8
Locatie
Rotterdam
Hi allemaal!

Nieuw hier. Hiernaast eigenlijk alleen actief sinds een jaar op Elektronauts, maar af en toe benieuwd naar dit forum, dus het moest er eens van komen. Leuk als Nederlandstalig platform, benieuwd of ik daarmee ook weer specifieker achter leuke dingen/initiatieven hier lokaal ga komen. Plus af en toe heb ik wat te ver/kopen:)

Achtergrond muzikaal gezien in jazz als drummer - nooit professioneel of geschoold, meer een feesten en partijen bandje, maar veel mee opgetreden tot een jaar of 8 geleden.

Na een paar jaar minder en minder live te spelen als drummer, een kleine twee jaar geleden ineens zelf in de electronische muziek gedoken (houd al lang van (live) techno). Eerst met een paar volca’s, redelijk snel uit de hand gelopen:) Nu setup rond een paar Elektrons. En voor een tweede keer voorzichtig met Eurorack aan de haal; dit keer proberen wat rustiger aan te doen😁😁

Anyway, hoi allemaal
 
Ha allemaal, dank!

@man-T haha wat grappig, klopt! Hij deed het goed, maar heb hem weer verkocht. Hij klikte toch niet helemaal; het plan was om hem aan te sturen vanuit mijn OT, maar ik werkte dat ik toch een interne sequencer miste. Niet perse nodig maar daar neig ik toch het liefst naar heb ik geleerd.

Wel echt een leuk ding, al helemaal kwa vormfactor. Al zou ik achteraf gezien toch de V2 aanraden denk ik, jij ?
 
Ha allemaal, dank!

@man-T haha wat grappig, klopt! Hij deed het goed, maar heb hem weer verkocht. Hij klikte toch niet helemaal; het plan was om hem aan te sturen vanuit mijn OT, maar ik werkte dat ik toch een interne sequencer miste. Niet perse nodig maar daar neig ik toch het liefst naar heb ik geleerd.

Wel echt een leuk ding, al helemaal kwa vormfactor. Al zou ik achteraf gezien toch de V2 aanraden denk ik, jij ?
Ja denk het wel , twee stemmen meer geloof ik , dus das zeker beter. Klankmatig verschilt het niks dacht ik, maar dat soort opmerkingen hebben al vaker bijna een derde wereldoorlog ontketent dus daar ben ik wat terughoudend in.
 
Ja denk het wel , twee stemmen meer geloof ik , dus das zeker beter. Klankmatig verschilt het niks dacht ik, maar dat soort opmerkingen hebben al vaker bijna een derde wereldoorlog ontketent dus daar ben ik wat terughoudend in.
Hahaha. Ik geloof vooral dat de FM toevoeging van de Mk2 interessant is. Maar idd, ban de bom
 
Back
Top