Sherman 2X2 glow in the dark !!

marcuuu

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
24 juni 2002
Berichten
6.987
Locatie
<zh>
Sherman 2X2 glow in the dark !!

Toevallig besteld, zat gister al naar de kleur te kijken. Dacht mis een handleiding en mail Herman even. Vrij direct een reactie terug dat ze al 10 jaar zonder handleiding komen. Toen vroeg die heb je een 2 x 2 besteld dan heb je een glow in the dark.

Geen idee of de gewone 2 ook " glow in the dark" in productie is.

Ik vind het erg mooi

Echt super gave unit !!
 

Attachments

  • IMG_0482.JPG
    IMG_0482.JPG
    128,3 KB · Bekeken: 268
  • IMG_0483.JPG
    IMG_0483.JPG
    110,6 KB · Bekeken: 229
Tof!

Alleen die 2x power aansluiting aan de vóórkant vind ik echt zó raar (ik houd het netjes..)
 
Het is beetje apart, maar op zich ook wel handig. Nu kun je er ook maar een gebruiken. Die adapters hebben een schakelaar halverwege het snoer. Van mij hadden de adaper power plugjes haaks mogen wezen.
 
Het is vrij simpel, Herman gebruikt dezelfde onderdelen voor alle toestellen dus die boards zijn allemaal 't zelfde. (weet 't niet vd nieuwste platte versie)
Ik heb destijds een rack versie gemaakt van mijn desktop, en dan snap je waarom de rackversie is wat ie ie, de flatcable laat je toe de achterkant vd desktop naar voor te kantelen. Dat leert je dus ook waarom de dubbele en 4 dubbele is wat ie is.
Mijn 2*2 heeft handleiding. Maar die kocht ik tijd terug 2e hands.
Ik wil wel een glow in the dark foto zien :)
 
Het is vrij simpel, Herman gebruikt dezelfde onderdelen voor alle toestellen dus die boards zijn allemaal 't zelfde. (weet 't niet vd nieuwste platte versie)
Ik heb destijds een rack versie gemaakt van mijn desktop, en dan snap je waarom de rackversie is wat ie ie, de flatcable laat je toe de achterkant vd desktop naar voor te kantelen. Dat leert je dus ook waarom de dubbele en 4 dubbele is wat ie is.
Mijn 2*2 heeft handleiding. Maar die kocht ik tijd terug 2e hands.
Ik wil wel een glow in the dark foto zien :)


Je ziet het niet op foto en of die echt glow in the dark doet weer ik niet. Hij is meer zilver, dan wit. Toen ik hem uitpakte zat ik al er naar te kijken. Prima daglicht en nu moets mailen invm de manaul en toen mailde herman dat die glow in the dark is


Hallo Marc,


dank voor de aankoop,

nee ik laat al meer dan 10 jaar geen manuals meer drukken,

kost allemaal geld en wordt meestal niet bekeken


Als het een zwart wit stickerval is, is het van het nieuwe 'glow in the dark' type.


Veel plezier nog,

je kan bij mij altijd terecht voor vragen en service


Herman

( Als je naast drm1mk3 houd in kunstlicht is zelfde kleur). Heb wel eens een oudere FB2 gezien is echt andere kleur. Mocht iemand een papieren handleiding over hebben. ;-)
 
Hier is mijne, geen idee vd leeftijd. Serial is 7024. Klein verschil met de vermona, die is alu, dit is echt wel lak. RAL lak front FB1 is RAL9006 denk ik (quote Herman) en vermoedelijk idem fb2 (schreef hij in 2015)

IMG_0323.jpg
 
ah die sticker is glow in the dark, begrijp ik...
Zo als ik het lees staat er glow in the dark type. Gister had al idee van ding heeft andere kleur. Ik heb wel eens een gewone FB2 gezien en vind deze er toch iets anders uit zien.

In de online handleiding staat ' Make yourself comfortable with this manual in front of you'. Via midi nog niet aan de gang. Stond inde handleiding dat via pitch bender kon testen. Ga dat volgende keer ff pluggen.
 
je nieuwe heeft extra functies blijkbaar



check 4min 54

glow in the dark slaat volgens deze video trouwens op de sticker(s)


Schermafbeelding 2021-02-15 om 19.59.13.png
 
Zie nu pas je post. Van die 3 standen schakelaar had ik ook gelezen als verschil. Zou er wel een bij willen ondanks dat hem nog niet helemaal door heb. Die dingen zijn echt goed.
 
Back
Top