• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Funk Logic LARC-11000 rack tray voor FMR RNC en RNLA

Prijs
30 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Rvooh

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
9 december 2002
Berichten
7.299
Locatie
la côte belge
zn2himufpfjy5gelvzpw.jpg
IMG_3413.jpg


Een rack tray waar je de FMR RNC1773 en FMR RNLA7239 in kwijt kan.

Is in goede staat, beetje stof en onvermijdelijke rack rash aan de oren (zie foto).

Er zit geen schroef bij om de FMR's onderaan mee vast te vijzen, maar dat is gewoon een standaardmaat die in elke DHZ/ijzerwaren winkel te vinden is.

Enige "probleem" is dat ik niet meer de 4 plastic tussenstukjes/verlengstukjes voor de drukknoppen heb, ik heb gezien dat de LARC veel online aangeboden wordt zonder die dingen erbij, dus er zal wel een oplossing zijn, of je kan creatief zijn met een kralen-knutseldoos. Nu ik dit aan het opschrijven heb ik net eens geprobeerd met een korte M3 schroef en deze past perfect, dus ik geef er 4 van die schroeven bij, zie foto's hieronder, is zelfs mooier ;)

Het enige plastic tussenstukje dat ik nog heb:

IMG_3414.JPG
IMG_3415.JPG


M3 schroef links, plastic stuk rechts, voor en achterkant.

IMG_3419.JPG
IMG_3420.JPG
 
echt een buitenkansje, worden niet meer gemaakt dus zeldzaam. Prijs lijkt me ook fair, maar wil er van af dus zak ik nog naar 25 euro
 
Back
Top