• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland System-1m

Prijs
400 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Tom 32

Ouwe rot
Lid sinds
16 januari 2003
Berichten
4.276
Locatie
hete kolen
Te koop aangeboden: Roland System-1m semi modulaire Plugout synthesizer module.

De System-1m wordt geleverd met de drie bijbehorende patchkabels, rackoren voor bevestiging in een 19” rack, AC adapter, eurorack voedingskabel en de handleiding. Een geprinte en ingeringde handleiding in een handzamer formaat is toegevoegd.
Extra is een software editor standalone/VST/AU voor PC en Mac en de officiële Roland System-1
Het geheel komt in de originele verpakking.

De System-1m verkeert in uitstekende staat en is altijd gebruikt in een rookvrije omgeving
Af te halen in Zaandam.

Prijs € 400,- (+ € 15,- voor verpakken en aangetekend verzenden)

tempImageRCct0f.png


tempImageWmLET4.png
 
Even een aanvulling.

In het PLugout slot is de SH-2 geïnstalleerd.
Dat is dus niet inclusief de software versie omdat ik geen mogelijkheid zie de licentie over te dragen, maar zolang je er geen rare dingen mee doet werkt het op de System-1m gewoon.
 
Tot nu toe slechts ruilvoorstellen gekregen.
Voor de duidelijkheid, ik ben niet geïnteresseerd in ruilen, ik wil juist van wat spullen af. ;)
 
Wel enige interesse, maar geen spijkers met koppen.
Misschien de prijs wat interessanter maken.

€ 350,-
 
Back
Top