• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Midisizer MidiGAL in custom case

Prijs
120 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Rvooh

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
9 december 2002
Berichten
7.297
Locatie
la côte belge
IMG_3280.JPGIMG_3279.JPG

De MidiGAL is een midi controller / tool gebaseerd op de Mutable Instruments MIDIpal: MidiGAL
Heb er een tijdje veel mee gedaan maar is overcompleet nu.

Kan de volgende firmwares draaien

  • MidiClk — MIDI clock tester/generator (see below for new and improved version)
  • MidiArp — advanced MIDI arpeggiator
  • MidiSeq — polyphonic MIDI step sequencer
  • MidiDisp — MIDI events dispatcher
  • MidiClock — MIDI Clock tester (improved MidiClk MIDI clock tester)
  • MidiSync — MIDI Clock generator (improved MidiClk MIDI clock generator)
  • MidiGrids — Mutable Instruments Grids for MIDI (experimental, great with Digitakt)

De electronica is in elkaar gestoken door Pete Kvitek himself en destijds van hem gekocht voor $135.

Ik heb deze toen in een case gestoken, een tact switch vervangen door een "sealed" type (gaat levenslang mee) en extra outputs voor Dinsync en step out voorzien.
1 input toegevoegd voor pedaal controle, maar dat heb ik zelf nooit toegevoegd in de software dus deze doet gewoon niets.
Komt met een 9VDC voeding.

De prijs is min of meer wat ik betaald heb en je krijgt er een case en voeding gratis bij, leuk toch?
Valt te bespreken. Eventuele ruil ook, al ben ik niet echt naar iets op zoek, een Boss Reverb pedaal, een Looper pedaal of Boss Micro Rack series zijn altijd wel welkom.
 
Sneeuwschop, handig ding al is het maar om de clock te testen of superstrakke clock te genereren
 
Back
Top