Conspiracy Theory...........electro met een boodschap

ik hou van electro maar ik mis echt wat bass rond 2 min en vind m verder ook wat eentonig.
Er mag van me gerust nog wat extra in gebeuren. Geloof me, ik maak mijn tracks kort omdat ik niets zo moeilijk vind als iets 6 min interessant houden, dus hoed af als je dat durft.
 
Smaakt me goed dit, lekkere geluiden en zoals reeds opgemerkt swingt het dat het een aard heeft. Op de koptelefoon komt de mix qua panning in de breedte en diepte ook mooi uit.
 
Dank voor de feedback heren!

Ross 128 en Spiralex is dat ook van jou? noice, very noice
Klopt!!

ik hou van electro maar ik mis echt wat bass rond 2 min en vind m verder ook wat eentonig.
Er mag van me gerust nog wat extra in gebeuren. Geloof me, ik maak mijn tracks kort omdat ik niets zo moeilijk vind als iets 6 min interessant houden, dus hoed af als je dat durft.
Bedoel je de low cut van de bassdrum in de 1e break rond 2 min?
Ik hoor wat je zegt over 6 min. Maar stel dat je track door een dj gedraaid wordt of in een mix komt dan is 4 min wel erg kort omdat ie ook ingemixed en uitgemixed moet worden.
 
Met bass bedoel ik eerder een laag bass van een synth. Als ik luister naar de classics zoals clear - cybotron of Al-naahfyish - time dan is die basslijn vaak aanwezig.
Ivm de dj zijn verlangen, tenzij ie op vinyl speelt zijn er mogelijkheden genoeg om 'm te loopen als je toe bent aan een langere intro.
 
Back
Top