• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Roland JP-8000 (met nieuwe condensatoren)

Prijs
750 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

NorthernLightX

Prutser
Lid sinds
18 april 2002
Berichten
1.797
Locatie
Velserbroek
Ik overweeg toch om mijn JP-8000 weg te doen. Ik vind het en geweldige synthesizer maar hij heeft te veel overlap met wat ik nog meer aan VA synthesizers heb (Virus Ti2, Nord Lead 3, Waldorf MicroQ, Korg Triton MOSS), daarom gebruik ik hem niet zoveel as ik zou willen en verdient hij eigenlijk een baasje wat vaker met hem speelt. De JP-8000 heeft uiteraard de legendarische supersaw en heeft een zeer goede "user interface". Ik heb alle SMD condensatoren op het voice board vervangen voor goede kwaliteit Panasonic en tevens de batterij vervangen, dus de synth gaat je nog jaren plezier bezorgen.

Inruil van een leuke rack synthesizer (bijvoorbeeld Waldorf Pulse, Microwave / XT) is bespreekbaar. Qua keys zou ik eventueel nog een Moog Sub(sequent) 37 overwegen. Maar ik sta voor meer open, stuur maar een PM met je voorstel. Hardware effecten / dynamics heb ik geen interesse in.

IMG_20210205_093830.jpg


IMG_20210205_093844.jpg


IMG_20210205_093855.jpg
 
€750 te veel geld voor een JP-8000 waarvan de recap al gedaan is? PB me met je voorstel.
 
Back
Top