Vers van de pers: Wanderlust [Melodic Techno]

Hij is voor mij niet spannend genoeg. Serein blijft mijn absolute favoriet. Luister daar nog vaak naar.
 
Hij is voor mij niet spannend genoeg. Serein blijft mijn absolute favoriet. Luister daar nog vaak naar.
Dank, dank. Elk liedje heeft iets en bij elk nummer doe ik mijn best. Er komen er nog een hele hoop aan, ook in de stijl van Serein. En ik probeer nu ook minimalere en wat donkere nummers te maken, hoewel ik daar minder in ben 😀 Ik ben snel geneigd er pads of violen onder te plakken.
 
Dank, dank. Elk liedje heeft iets en bij elk nummer doe ik mijn best. Er komen er nog een hele hoop aan, ook in de stijl van Serein. En ik probeer nu ook minimalere en wat donkere nummers te maken, hoewel ik daar minder in ben 😀 Ik ben snel geneigd er pads of violen onder te plakken.

Oh maar zie het niet als kritiek maar als persoonlijke smaak. Of jij wel of niet je best doet is niet relevant als luisteraar. Doe vooral lekker je eigen ding en laat je niet sturen door anderen! Zeer benieuwd naar je minimale en donkere nummers.
 
Lekker nummer weer. Gelijk in spotify toegevoegd...
 
Oh maar zie het niet als kritiek maar als persoonlijke smaak. Of jij wel of niet je best doet is niet relevant als luisteraar.
Dat tweede zeg ik vooral tegen mezelf 😁 En ik voel het ook helemaal niet als kritiek, dat heb ik wel zo'n beetje losgelaten. Ik maak naar eer en geweten een liedje en dat moet het dan zijn. Sommige mensen vinden het misschien mooi, anderen niet. C'est la vie. Die instelling helpt enorm bij productief zijn 👍
 
Wat grappig, deze is van 2 jaar geleden. Dank voor je reactie 👍

P.S. Ik heb net van de week gebroken met het label, haha. Er was te veel gedoe, miscommunicatie en wederzijdse ergernisjes. Aangezien ik muziek maak voor de lol had ik daar geen zin meer in. Voorlopig doe ik het daarom alleen en misschien probeer ik het later bij een andere (Nederlandse) partij.
 
Ach, vervelend. Levert je dat nog gedoe op met rechten / streaming-inkomsten (if any?)
 
Ach, vervelend. Levert je dat nog gedoe op met rechten / streaming-inkomsten (if any?)
Nee, ik gaf ze per track 2 jaar het recht om er geld mee te verdienen. Die inkomsten verdelen we dan via een vaste verhouding en dat blijft gewoon staan. Er komen alleen geen nieuwe nummers bij.

Ik ben zelf alleen maar opgelucht. De communicatie was moeizaam en ze deden nogal autoritair. Misschien is dat wel Frans, maar ik kan er slecht tegen. Helemaal bij een hobby. De promotie was ook minimaal en ik kan het zelf beter. Dan kost het alleen wel meer tijd.

Nu heb ik de handen vrij en kan ik het op mijn eigen manier doen. TikTok, YouTube, waar ik maar zin in heb en zonder te hoeven overleggen. Ook hoef ik niet meer lang te wachten voor er een nieuwe track uitkomt. Voor het label was ik toch een beetje een nummer en voor mezelf ben ik de enige 😉

Ik ben van plan om elke 6 weken een nieuwe single uit te brengen, waarschijnlijk via CD Baby. En ÊÊn keer per jaar alle singles met wat extra nummers als album. Dat kost dan 5 dollar per release en dan staat hij op alle grote platforms 👍 Ook ga ik me flink uitleven op Spotify en ik heb al wat lijntjes uitstaan voor samenwerkingen met bekendere DJ's en producers in mijn genre. Dan kan ik meeliften en dat initieerde het label ook helemaal niet.

Het voelt dus aan alle kanten goed en ik heb online contact met een Brit die het al jaren zo doet. Die helpt me een beetje op weg.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top