Hallo allemaal,

Kypski_

Nieuwkomer
Lid sinds
31 januari 2021
Berichten
13
Locatie
Utrecht / Den Dolder
Aangenaam ik ben Thomas, wellicht als artiest een klein beetje bekend onder de naam Kypski, tot 2010 heel erg actief geweest in de band C-Mon & Kypski. Ik maak en release tegenwoordig nieuwe electronische muziek door te scratchen met mijn modulaire synth. Live scratchsynthese dus eigenlijk (Syntablism). Ik ben lid geworden omdat ik een Nederlandstalig forum mis, op Muffwigglers zit ik vaak maar het leuke van dit forum vind ik juist het Nederlandstalige. Ook heb ik af en toe wat spullen te koop. Onlangs ben ik een Patreon pagina begonnen: Kypski is creating 'Syntablism' music & videos. | Patreon. Voor mijn laatste releases en nieuws kun je hier terecht: @kypski

OK dat was mijn introductie, groet en wellicht tot snel.

Thomas
 
Welkom Thomas, leuk dat je er bij bent! Je maakt toffe dingen, heb al vaker video’s van je voorbij zien komen.
Ik denk dat je de case in deze advertentie wel herkend... ;)
 
Leuk je hier tegen te komen. Volg je al jaren.oo Facebook en zeer zeker ook je avonturen met je modulair. Ben benieuwd naar je bijdragen hier. :)
 
Dankjullliewel! Ja @SmartBits die case heb ik nog steeds heel veel plezier van, supermooi handwerk van Lamond. Sta nu op het punt om een Soma PULSAR drumcomputer aan te schaffen maar ik houd me nog even in... ;-)
 
Back
Top