• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Steinberg Midex 8x8 MIDI in/out USB hub + Keyfax PhatBoy I MIDI controller 13 knobs + 1 channel knob

Prijs
250 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

EatMe

Producer / Music by EatMe
Lid sinds
23 mei 2013
Berichten
35
Locatie
The Hague, Zuid-Holland
Te koop:
Steinberg Midex 8x8 MIDI in/out USB hub
Keyfax PhatBoy I MIDI controller 13 knobs + 1 channel knob
Kabel: Midex naar USB (USB vorm huisje naar USB)
Kabel: PhatBoy naar Midex (MIDI din)
Kabel: PhatBoy naar Joystick poort (Midi din/joystick)

Staat:
2e hands, goed werkend

Nieuwprijs was:
Midex 220
PhatBoy 250

Mijn verkoopprijs:
250 euro all-in (verzendkosten niet inbegrepen, niet per stuk te koop)

Betalingsopties:
PayPal

Notes:
De Midex 8x8 USB hub heeft drivers nodig van Steinberg - Creativity First en heeft bij mij wel eens zichzelf weten te disconnecten in de D.A.W. na 2 uur niksdoen. Dan kun je door het indrukken van alle twee de knoppen de unit resetten en kun je hem opnieuw selecteren in je D.A.W. - misschien komt dit door USB power saving mode van de PC. Je ziet de 8 MIDI poorten in en 8 MIDI poorten uit in je D.A.W. als gewone MIDI-poorten met de drivers via de USB kabel. Ik heb de unit getest met mijn PhatBoy en een Roland synthesizer met MIDI capaciteiten en een Yamaha synthesizer met MIDI capaciteiten.

Ik verkoop deze twee units omdat ik ze absoluut niet meer gebruik. Bovendien kan ik het geld investeren in andere dingen voor mijn muzikale carriere.
Ze zijn tweedehands en door mij als eerste gebruiker gekocht en verkeren in (zeer goed) bruikbare staat. Ze staan al enkele jaren zinloos te staan. Ik doe alles met de computer tegenwoordig en speel nog soms MIDI piano of echte basgitaar.

Ik kan je aanraden om, alvorens je deze producten koopt, de handleiding te lezen.
ftp://ftp.steinberg.net/Archives/Hardware/Midex_8/Midex8OperationManual.pdf

Op de prijs valt niet af te dingen, je mag wel meer bieden als gift voor mijn muzikale carriere.

Stuur een berichtje op synthforum voor een hele langzame reactie of stuur een email naar [...] voor een snelle reactie.
Je kunt ook bellen of sms-sen met mijn mobiele telefoon (geen whatsapp) [...].
Ik accepteer alleen betalingen per PayPal en geef geen garantie buiten de verwachte werking of inruilmogelijkheid.

Als je de units wilt ophalen dan kan dat ook in Den Haag. Ik kan ze ook bezorgen in Den Haag met de fiets of versturen tegen extra bijbetaling van verzendkosten per (aangetekende) TNT post, dat kan vanaf ongeveer 8 euro in een doos met luchtbubbelkussentjes.

Ook kun je een aanvraag doen voor een custom muziekproductie van mijn hand, maar dat is een heel ander verhaal.

Groeten,

meneer EatMe
producer, music by EatMe
www.eatme.pro
 
Last edited by a moderator:
Back
Top