• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te ruil chord v2 / moog cases

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Olaf_Demas

Ingeburgerd
Lid sinds
5 september 2015
Berichten
49
Locatie
Den Haag
Hi!

Chord v2 te ruil. Eurorack beginner en deze wordt het niet voor mij. Ben opzoek naar leuke vco in dezelfde prijsklasse. Hij is maar paar keer gebruikt dus zgan, geen rash etc. Mocht je hem willen kopen dan wil ik daar ook nog wel over nadenken. 280 euro wil ik ongeveer voor hebben.

Daarnaast heb ik ook nog 2 moog 60hp cases met uzeus en flying bus te koop, allemaal gezellig samen in het moog 2 tier rackje. Pakketje voor 300 euro lijkt me fair.

Wil je het hele pakketje ruilen tegen iets wat ik niet mag missen in mijn nieuwe rack, stuur me dan ook maar een berichtje. Ik bekijk alles, zolang het eurorack is en qua prijs ongeveer overeenkomt.
 
Back
Top