Teaser Solar System Part I: The Terrestrial Planets

Danny

DAW-less puzzelaar °1967
Lid sinds
13 Maart 2003
Berichten
3.808
Locatie
Hoevenen - Antwerpen
Geen nieuwe track maar wel een teaser van mijn eerste professioneel gepubliceerde CD "Solar System Part I: The Terrestrial Planets" door Groove Unlimited.

Het is net geen 40 jaar geleden dat ik met deze toen obscure hobby begonnen ben en dan is deze uitgave een mooi kado 8).

Om een kort overzicht te geven van wat er op de CD te vinden is en omdat de sectie "Releases" niet zoveel feedback voort brengt, sluit ik in Tracks deze Teaser mp3 als bijlage in.
In volgorde zijn stukje te horen van:
  1. Sun - Ouverture
  2. Mercury I
  3. Venus II
  4. Earth III
  5. Mars IV
  6. Asteroid Belt - IVa
Alle tracks zijn trouwens ook hier op het forum terug te vinden ;)



:doei:

Danny
 
Dank jullie wel. Ik heb ook onder de sectie "Releases" van het forum de link naar de verkoopspagina bij Groove Unlimited staan. Daar kan je terecht als je interesse hebt in een aankoopb:okdan:.

:doei:
Danny
 
Proficiat!
Ooit zal ik het aan mijn kleinkinderen nog kunnen zeggen: ik heb ook een beetje mogen meespelen met het wereldberoemde album van de befaamde Guy-Lian!
 
Toch wel straf hoor. Een derde plaats op de contest en dan blijkbaar geen interesse meer voor deze stijl muziek :erm:.

Moeilijk om nog gemotiveerd te blijven om te posten =) (zoals een aantal andere steengoede artiesten van weleer hier ook in het verleden hebben ondervonden).
 
Maar ik blijf het vreemd vinden dat deze thread zo weinig reacties los werkt. Zeker omdat tijdens de contest het positieve reacties regende ... Bizar en zoals gezegd redelijk demotiverend.

De contest is natuurlijk iets waar diegenen die willen meedoen (en ook stemmen) dus (bijna) gegarandeerd je track zullen beluisteren.
Nu is het "slechts" een post in de lange rij en ik vermoed dat vele SF-leden niet specifiek op de tracks-subforums zoeken maar gewoon de nieuwste berichten bekijken.
Ik zou me er niet door laten ontmoedigen.
 
Back
Top