Melda MMultiAnalyzer met 50% korting

ook 1 van de eerste melda plugins die ik kocht. nu heb ik ze allemaal...

dacht aan de aanbieding van pluginboutique van de MHarmonizerMB, maar die is al weer voorbij.

pluginboutique heeft regelmatig melda plugins in de aanbieding, beneden, de 50% sale.

overigens de 50% sale is het hele jaar door.. 4 plugins per week, buiten de grote sales, alles 50%. de upgradepaths, maken het mogelik om veel voor relatief weinig te verkrijgen. (upgrades naar bundels, vooral, bedoel ik, dan, en in de 50% sale voor bundels.. dan wordt het bedrag dat je hebt besteed, zoals berekend door de website, veel meer 'waard', want niet gehalveerd.

en ja, de eerste aankoop met couponcode...
 
Laatst gewijzigd:
Ook maar gekocht, ziet er wel uit als iets wat ik goed kan gebruiken aangezien EQ voor mij toch nog en beetje trial and error is. :okdan:
 
Ook maar gekocht, ziet er wel uit als iets wat ik goed kan gebruiken aangezien EQ voor mij toch nog en beetje trial and error is. :okdan:
Je kunt heel duidelijk met kleurtjes zien wat verschillende sporen doen. En waar eventueel sprake is van overlap, daar zoom ik dan wat meer op in. Ik gebruik hem vooral op de bussen: drums (laag en hoog), bas, synths, akoestische instrumenten en SFX. Dat geeft toch weer meer grip.
 
Back
Top