Trap

JimZ

ZANG-TUMB-TUUMB
Lid sinds
5 februari 2004
Berichten
131
Locatie
Den Haag
M'n eerste trap track, pas op, is agressief spul deze! :duivels:



Heel lang aan de puntjes op de i gewerkt, ben benieuwd naar jullie mening over de productie!

:mexico:
 
Nice. Misschien nog iets meer druk in het laag? Maar ik zit maar op EarPods te luisteren
 
Nice. Misschien nog iets meer druk in het laag? Maar ik zit maar op EarPods te luisteren
Je bedoelt dat het laag mist?
 
Heb 'm net ge-update trouwens, veel lagen zaten nogal in het midden, nu veel bredere sound, hoop niet te breed..
 
Ah was iets mis gegaan, perongeluk dubbel gemasterd :{ Zou nu wel redelijk wat bas moeten zijn daar..
 
Heftig hoor....ik hoef ff geen koffie meer :D Goed gemaakt inderdaad, doet bij vlagen wat aan Front 242 denken.
 
Thanks! Zit toch nog een beetje te sleutelen aan de high freq content. Tis nu wel lekker vuig, maar misschien kan ik het toch nog een professioneler randje geven.
 
lekker headbanger track:duivels:
QUa mix mist het wat mid laag...maak de trek wat voller.
Maar lekkere track man8)
 
Bedankt. Ja ik merk dat nu ook vooral als ik t terug hoor op systems die die 35 hz bass niet weergeven, blijft serieus echt niks over van de track dan.

Toch maar even aan sleutelen met een kick van een octaaf hoger er boven op, 70 hz boosten met EQ, MaxxBass plugin. Hebben jullie nog tips?
 
Back
Top