Tranced Out

een van de betere tracks van je, mooie rustige geluiden met toch een snelle beat, mooi contrast, ik hoor veel details en de opbouw en arrangement in zijn geheel is ook goed. De beelden erbij zijn ook heel mooi. Dit is zeker een goeie start van het jaar!
 
Ik vind de track lekker klinken, de geluiden zijn prima. Als je er nog verder aan werkt zou ik kijken of je de lead uit wat verschillend lagen kunt maken (en dan evt. modulatie per laag toevoegen) zodat deze wat meer mid / high heeft. De beat geeft zoals Modus schreef veel energie. Durf je het aan om een meer ambiente mix te maken, zonder de kick? :)
 
Leuke track, vrij snel wel, psytrance maar dan met een chillfactor ofzo. Je kick is vrij tam, maar kan op zich wel. Ik denk dat ik 'm iets meer "tok" zou geven met EQ of een layer, maar ik produceer dan ook bijna alleen maar trance dus denk vanuit dat genre. Er zit op je kick ook nog een beetje noise ofzo, weet niet of dat fijn is voor je mix. Misschien het tophoog voorzichtig wat wegfilteren op de kick.
 
Back
Top