[Dub Tech] Medicine

Nightly Build

beware the fury of a patient man
Lid sinds
11 januari 2002
Berichten
5.899
Locatie
Utrecht, NL
Mijn eerste track in 2021 en ik vind het een mooie aftrapper al zeg ik het zelf:



113 BPM Em
Alles met de plug-ins van Ableton Live 10 gedaan, alleen Massive plug-in gebruikt voor 1 geluid

Zoals gewoonlijk heb ik de afgelopen 24 uur niets anders gehoord en nu heb ik een 'klaar-af' moment maar ik sta zeker open voor verbetering.
Dus comments, kritiek en opmerkingen zijn meer dan welkom!
 
Laatst gewijzigd:
zeer mooi en chill, heb ervan genoten, maar het einde is wat abrupt, ik zou die wat laten uitbollen/faden.

Voor de rest niets dan lof!

Gegroet,

Gloomy :)
 
Prima track, een van de betere die ik de laatste maanden op SF hoorde. Zoals @e-Gloomy-nations al schrijft, het einde is nogal abrupt. Dat heb ik je wel beter horen doen. Verder een professionele, release waardige, track die prima in de verschillende playlists op Spotify en SC past. Compliment!
 
zeer mooi en chill, heb ervan genoten, maar het einde is wat abrupt, ik zou die wat laten uitbollen/faden.

Voor de rest niets dan lof!

Gegroet,

Gloomy :)

Dank, ik ben blij dat hij zo goed ontvangen wordt. Het einde is inderdaad wat abrupt. Dat komt omdat ik het onder de 5 minuten wilde houden maar deze zal dus misschien wat langer dan 5 minuten gaan duren. Misschien kort ik ergens halverwege nog in.

Prima track, een van de betere die ik de laatste maanden op SF hoorde. Zoals @e-Gloomy-nations al schrijft, het einde is nogal abrupt. Dat heb ik je wel beter horen doen. Verder een professionele, release waardige, track die prima in de verschillende playlists op Spotify en SC past. Compliment!

Wauw, een mooiere feedback kan ik me niet wensen :)
 
Mooie track hoor....erg sfeervol en het zit goed in elkaar :halleluja Ik vond het einde niet eens zo storend eigenlijk, al begrijp ik de commentaren wel dat het misschien iets te abrupt is.
 
Back
Top