Afgehandeld Inklappen niet mogelijk ?

conso

You can call me Toledo
Lid sinds
20 februari 2003
Berichten
4.462
Locatie
Amsterdam
Is het ook in Xenforo mogelijk om vensters als Forumstatistieken, Beheerders Online, Leden Online, Nieuwste tracks e.d. in te klappen?
 
Dank voor het snelle antwoord. Jammer. Persoonlijk vind ik dat het met al die minder relevante blokken op bijv. een iPad enorm rommelig oogt.
 
Ben ik met je eens. Op devices met een klein scherm is het inderdaad rommelig. Het navigeren wordt ook lastiger. Voor desktop/laptop gebruik willen we het er wel graag inhouden. Misschien kan @ishi of @4-Tek nog wel iets met een conditional fixen voor kleine schermen.
 
Zou erg prettig zijn wanneer zo'n fix t.z.t. mogelijk zou zijn. Op een groot scherm lukt me me nog wel om alles dat links en rechts staat min of meer te negeren; op een kleiner scherm lukt dat eigenlijk niet.
 
Top!
 
De vreemde uitlijning heeft te maken met het feit dat de frontpage helemaal met widgets gebouwd is, ook het centrum. Deze specifieke widgets zijn eigenlijk bedoeld als zijvulling en kennen beperkte dynamiek.

Het scherm op je ipad is blijkbaar het desktopscherm waar het mobiele scherm in dit geval beter zou zijn. Op mijn tablets krijg ik wel het mobiele scherm. Kun je je browser forcen naar mobiel?
 
Zelf gebruik ik de voorpagina nooit. Mijn 'voorpagina' is gewoon de pagina met 'nieuwe berichten'.

Die statistieken e.d. vind ik zelf (meestal) niet interessant om te weten en lijkt me meer info voor een 'achtergrondpagina'.
(info 'over' het forum, zoiets)

Ik zal toch zeker niet de enige zijn waarbij 'nieuwe berichten' de 'hoofdpagina' is?
 
Ik heb vandaag ook even nog op een iPad gekeken en de versie die ik in handen had pakt in Chrome/FF automatisch de mobiele versie.
 
De vreemde uitlijning heeft te maken met het feit dat de frontpage helemaal met widgets gebouwd is, ook het centrum. Deze specifieke widgets zijn eigenlijk bedoeld als zijvulling en kennen beperkte dynamiek.

Het scherm op je ipad is blijkbaar het desktopscherm waar het mobiele scherm in dit geval beter zou zijn. Op mijn tablets krijg ik wel het mobiele scherm. Kun je je browser forcen naar mobiel?
Ik gebruik Safari op de iPad. Ga morgen even proberen of ik de browser kan forcen naar mobiel. Heb je misschien een hint hoe ik dat kan proberen? Dat scheelt me mogelijk een uur zoeken :) Dit soort dingen is niet mijn forte.
 
Die statistieken e.d. vind ik zelf (meestal) niet interessant om te weten en lijkt me meer info voor een 'achtergrondpagina'.
(info 'over' het forum, zoiets)
Mee eens. Wie er online is en hoeveel leden er geregistreerd zijn vind ik persoonlijk ook volkomen oninterressant. Zelfs de marktplaats blokken op deze pagina verbazen me eerlijk gezegd. Zeker ook omdat er meermaals is aangegeven dat de marktplaats een soort ‘extraatje’ is, geen cruciaal onderdeel. Al is dat voor veel leden natuurlijk anders.
 
Dat is inderdaad het punt. Daarnaast krijgen we dagelijks ongeveer 10 keer zoveel gasten op bezoek als ingelogde leden. We willen ook aan niet leden laten zien wat er zoal op het forum beschikbaar is.
Ja, dat is duidelijk. Al zal het lastig zijn om aan te tonen dat meer, meer, meer bezoekers van de marktplaats ook een relevante groei van de interesse in de inhoudelijke topics tot resultaat heeft.
 
Back
Top