Gezocht: Mordax Data

Status
Please reply by conversation.

scarum

Ouwe rot
Lid sinds
12 juli 2005
Berichten
2.311
Locatie
Nijmegen
Heeft iemand een Mordax Data te koop? Zwart of wit maakt me niet uit.

1611568191099.png
 
Het is vrij lastig om aan deze te komen. Ik heb die van mij vorige maand van Signal Sounds gekregen. Eigenaar zei dat het even ging duren ook (staat sinds zomer 2020 in bestelling). Ik zou adviseren hem te mailen. Komt uit de UK. Je hoeft geloof ik voorlopig nog geen import te betalen, wel tax verschil dacht ik. Maar de huidige regels weet ik niet uit mijn hoofd, die zijn onlangs veranderd.

 
Het is vrij lastig om aan deze te komen. Ik heb die van mij vorige maand van Signal Sounds gekregen. Eigenaar zei dat het even ging duren ook (staat sinds zomer 2020 in bestelling). Ik zou adviseren hem te mailen. Komt uit de UK. Je hoeft geloof ik voorlopig nog geen import te betalen, wel tax verschil dacht ik. Maar de huidige regels weet ik niet uit mijn hoofd, die zijn onlangs veranderd.

Half februari komen de nieuwe binnen, maar waarom niet 2e hands kopen als iemand er een heeft waar men vanaf wil? = )
Je informatie over invoer klopt niet meer:
rijksoverheid.nl: Ja, dat kan. Wel moet u btw betalen bij (online) producten die meer kosten dan € 22. Ook betaalt u invoerrechten als de aankoopwaarde hoger is dan € 150.
 
Ah, tuurlijk ;-) ik geloof niet dat het een ding is waar mensen snel vanaf willen, unfortunately. maar good luck!
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top