We are - techno

Hooihuis

Acta est fabula
Lid sinds
8 juli 2004
Berichten
4.890
Locatie
tha Bleep City
Na een jarenlange stilte post ik dan maar weer eens een trackje.....ben niet helemaal tevreden, maar het is een begin en ik ben al blij dat ik weer eens wat heb afgemaakt :D

 
Nou bedankt voor de reacties hoor :okdan: Op naar het volgende project dan maar weer 8)
 
Thanx! Vind ik een mooi compliment, want ik ben normaal niet zo van de tracks waar veel energie in zit....meestal maak ik wat rustigere dingen, maar ik wil daar toch een beetje verandering in brengen.

Ik heb deze track trouwens gemaakt met alleen een Octatrack MKII en omdat ik die nog niet zo lang heb moet ik nog wennen aan de workflow. Nog veel te leren dus :)
 
Fijn techno nummertje. Komt die sample, we are the creator, uit een oude slechte scifi film?
Mag idd nog een subbasje onder voor de drive. En de hihat mag af en toe aan en uit. :)

Eerlijk gezegd weet ik niet meer waar ik die sample vandaan heb.....ik heb een behoorlijke voorraad samples uit verschillende bronnen en de meesten zijn echt al heel oud.

Subbas had inderdaad misschien geen kwaad gekund, ik heb het nu wat kaal gelaten ook omdat de bassdrum al vrij laag zit. Dat is dan maar voor een volgend project :) Maar ik ben nu eerst met een soort ambient track bezig :D
 
Back
Top