Nieuw liedje (hip-hop golden era)

Dilago

Ouwe rot
Lid sinds
20 juni 2003
Berichten
1.706
Locatie
burgum
Heb een beat gemaakt een beetje in de geest van de golden era toen rappers beats begonnen te samplen van James Brown. En hoewel de sample klinkt alsof ie eveneens van James Brown afkomstig is, is dat niet zo. De oorspronkelijke artiest is zover mij bekend nooit doorgebroken. Wellicht gebrek aan oorsprong? Hoe dan ook, ik had er nog nooit van gehoord totdat ik er middels een compilatiealbum op stuitte! Die hebben dus toch nut!

Ben benieuwd of iemand de sample herkent maar nog benieuwder naar de meningen over mijn liedje! En ook vraag ik me af of de lengte zo goed is.
 

Attachments

  • Fryske Funk.mp3
    3,8 MB
moai ferske. In bytsje lestich om tekst wiis te begripen
 
Dacht ik al te herkennen ja, heb ik ook gehad een TD4 en al die softwaremeuk maar weer verkocht en een akoestisch drumstel gehaald waar ik helaas alleen overdag op kan spelen i.v.m. buren.

Haha sorry voor de verwarring maar het was gewoon een drumloop die ik wel vond passen. Niet zelf gedrumd dus
 
Geen probleem, het klonk goed en het filter vond ik een leuke afwisseling maar de fill wat teveel van het goede.
 
Ja het idee om er nog een extra drum onder te zetten biedt perspectief voor dat mooie filter!
 
Back
Top