• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Teenage Engineering OP-Z

woutervdkrol

Nieuwkomer
Lid sinds
27 januari 2017
Berichten
8
Met pijn in m'n hart ga ik afscheid nemen van mijn OP-Z. Ik heb een OP-1 gehad, ben toen naar z'n kleinere broertje doorgegaan, maar kan de aankoop niet meer verantwoorden - ik gebruik 'm te weinig.

Gaat uiteindelijk weg omdat ik nu naar het buitenland ga verhuizen en dat betekend afscheid nemen van wat dingen die je anders niet zo maar weg zou doen.

De OP-Z is gekocht 11/2018 bij Bax voor EUR 599,-
Werkt naar behoren, heeft geen encoders die eruit gepopt zijn (wat bij andere OP-Zs wel eens is gebeurd), de batterij gaat nog goed mee, en werkt verder zoals je ervan verwacht. Blijft een geniaal apparaat, ongelooflijk veel inspiratie uit te halen.

Wordt geleverd met de originele doos, kabels en instructies.
Op te halen in Amsterdam, of verzonden op risico koper.

Prijs: EUR 440
 

Attachments

  • 2558229B-250A-4573-8476-2A32E5689429.jpeg
    2558229B-250A-4573-8476-2A32E5689429.jpeg
    147,1 KB · Bekeken: 176
Back
Top