• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Moog 60hp case met voeding en Moog two tier stand

jeroeno

Stamgast
Lid sinds
13 september 2006
Berichten
267
Te koop:

Wegens overcompleet verkoop ik mijn ongeveer maand oude Moog 60hp eurorack case met Behringer CP1A voeding. Beiden verkeren in absolute nieuwstaat. Nieuwprijs was 175 euro, facturen zijn aanwezig.

Prijs: 150 euro

Daarnaast heb ik nog een Moog two tier stand in de aanbieding. De binnenzijden zijn op sommige plekjes een beetje beschadigt, maar daar zie je helemaal niks van wanneer de stand in gebruik is.

Prijs: 35 euro

Mvg,

Jeroen
 
Hierbij een paar foto's.

1611580697420.jpg
1611580697425.jpg


De stand is inmiddels verkocht. Vergeten te vermelden: ik sta ook open voor een goed bod :)
 
Back
Top