Interview: A State Of Trance 1000

Volgens mij omdat hij inmiddels een heel team wat hij om zich heen had, waar hij zich verantwoordelijk richting voelde.
Dat hoor je heel vaak ja. Je begint klein, het wordt steeds groter en voor je het weet zijn er zoveel mensen van je afhankelijk. Zeg dan maar eens 'ik stop ermee, want ik heb er geen zin meer in'. Kyteman heeft het toen wel gedaan er zijn er meer 👍
 
Ik denk dat zo'n artiest als Avicii wordt gemaakt door een heel team.. Er zijn veel mensen bezig om jou te pluggen, je te boeken op festivals, tv, radio etc. Je naam wordt opgebouwd en je zit in een trein naar succes. En je krijgt zo verplichtingen om even een plaatje te maken met die en die artiest, want dat is voor jullie beide succes goed. Radio interviewtje hier, tv optreden in een of andere show daar. Zo krijg je allerlei afspraken die voor jou gemaakt worden en waar je mee akkoord moet gaan. En dan is het op een gegeven moment moeilijk om van die trein te stappen.... je zit vast.
 
Om even te vergelijken, ik zag laatst een docu over d&b op YouTube. In de piektijd ‘96 a ‘97 zaten de verschillende crews de hele week te sleutelen aan tracks, op dubplate zetten en dan proberen de andere crews te overtreffen. Zo kreeg je in een moordtempo nieuwe shit waarvoor je als clubber gewoon elke week uit MOEST gaan om niets te missen.
Ik ben nieuwsgierig welke documentaire
 
Uiteindelijk is Avicii er wel uitgestapt en heeft zijn manager ook gedumpt. Toch was het blijkbaar te laat voor hem. Zat blijkbaar toch niet iets goed tussen ze oren. Of het was de alcohol en drugs waar hij ook verslaafd aan was. (kan ik me wel voorstellen met zoveel druk)
 
Ik ben nieuwsgierig welke documentaire

deze mss?

Source Direct



Je hebt ook nog 2 delen over Photek en Squarepusher uit diezelfde docu.
 
Avicii was al geestesziek en had een zwak gestel. Het blijft een triest verhaal en misschien (ik heb ook alleen maar Nexflix docu gezien) had hij beter tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen, wat een destructieve mindset, hoge verwachtingen (van zichzelf en anderen) en een killing schedule zijn wel een dodelijke cocktail.
Ik vind persoonlijk ook dat je Armin niet ALLEEN moet afrekenen op wat hij in de media doet. Natuurlijk is zijn trance wel een beetje geworden tot volksgemeengoed waarmee de meeste hier niet geindentificeerd wensen te worden. Maar hij doet ook nog andere dingen en heeft de afgelopen 2 jaar toch ook wel een aantal verdienstelijke pop releases gehad. Die ik persoonlijk toch stiekem wel verdomd goed in elkaar vind steken. Daarnaast lijkt het mij gewoon een aardige gast en is die al 1.000 episodes trouw aan zijn ASOT following, waar hij divers nieuw talent (en niet alleen voor Armada) een platform en support heeft gegeven.

Overall staat Armin voor mij dik in het groen en is afzeiken te kort door de bocht.
 
Ik denk dat het verschil is dat zo'n radio vriendelijke Armin plaat mij teveel mensen wil pleasen. Er zitten geen rauwe randjes aan. Iedereen zn moeder vind dat zo'n leuk house plaatje.. Oh, en die Avietsie vinden ze ook zo leuk.
Terwijl Universal Nation een pure track is.. die voor liefhebers is gemaakt, er zijn geen concessies gedaan.. Daar hou ik van.
Moet je maar eens wat van hem gaan beluisteren onder zijn alias, Gaia (Aisha/Tuvan) die zijn minder radio gericht en meer het echte trance werk. Maar bijvoorbeeld ook zijn samenwerking met Avira feat. S Martin - Mask, wat geen radio muziek is. En z'n ander track met Avira - Illusion, wat meer een techno/trance is.

Armin is heel gevarieerd, en zoekt volgens mij graag uitdagingen door andere stylen samen te voegen met trance. Hij gaat al een tijdje mee, en net als jij en ik die muziek maken, wil je wel eens wat andere dingen proberen voor je ontwikkeling.

Trouwens, ook een mooie track van hem is Last Stop Before Heaven, wat iets rauwer is dan zijn normale werk.

Wellicht niet te vergelijken met Universal Nation, maar Armin heeft ook zo zijn klassiekers binnen zhet genre zoals Communication, Serinty en Tuvan die menige liefhebber op een feest goede herinneringen op laten halen en er gerant voor staan dat je euforie voelt (mits trance je genre is).

Maar goed, uiteindelijk blijft alles smaak.
 
Ik denk dat het verschil is dat zo'n radio vriendelijke Armin plaat mij teveel mensen wil pleasen. Er zitten geen rauwe randjes aan. Iedereen zn moeder vind dat zo'n leuk house plaatje.. Oh, en die Avietsie vinden ze ook zo leuk.
Terwijl Universal Nation een pure track is.. die voor liefhebers is gemaakt, er zijn geen concessies gedaan.. Daar hou ik van.
Moet je maar eens wat van hem gaan beluisteren onder zijn alias, Gaia (Aisha/Tuvan) die zijn minder radio gericht en meer het echte trance werk. Maar bijvoorbeeld ook zijn samenwerking met Avira feat. S Martin - Mask, wat geen radio muziek is. En z'n ander track met Avira - Illusion, wat meer een techno/trance is.

Armin is heel gevarieerd, en zoekt volgens mij graag uitdagingen door andere stylen samen te voegen met trance. Hij gaat al een tijdje mee, en net als jij en ik die muziek maken, wil je wel eens wat andere dingen proberen voor je ontwikkeling.

Trouwens, ook een mooie track van hem is Last Stop Before Heaven, wat iets rauwer is dan zijn normale werk.

Wellicht niet te vergelijken met Universal Nation, maar Armin heeft ook zo zijn klassiekers binnen zhet genre zoals Communication, Serinty en Tuvan die menige liefhebber op een feest goede herinneringen op halen en er gerant voor staan dat je euforie voelt (mits trance je genre is).

Maar goed, uiteindelijk blijft alles smaak.
 
Ik vind dit nog steeds een hele dikke trance track.. Prachtige uplifting melodie..
En, samen gemaakt met Armin v Buuren.

 
Ferry good ja
Out of the blue van System F blijft ook geweldig. Daar ben ik zo vaak op uit mijn plaat gegaan, wat een drive! De kinderen hier vinden hem ook super. Sowieso vond ik Corsten altijd beter dan van Buuren. Avontuurlijker en rauwer. Dat zei Corsten ook ooit in een interview: "Kom op Armin, daag jezelf eens uit." 😁

 
ja da's ook een dikke track.. er zijn zat goede trance platen uit de 'Dateq mengpaneel tijd'.. da's de mixer die ik die toen overal zag :-)
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top