ZEN GO Synergy Core van Antelope

Nieuwe en betaalbare audio interface van Antelope



Ik zat zelf te kijken naar een nieuwe audio interface, omdat mijn Apogee Duet wat gebreken toont.
Antelope vond ik destijds best duur, maar deze interface lijkt me wel wat.
 

Attachments

  • zgosc-top-carousel-new.jpg
    zgosc-top-carousel-new.jpg
    49 KB · Bekeken: 5.910
Nice! :)
Ik heb net een Audient ID14 aangeschaft nadat mijn 01x/i88x Mlan systeem het niet meer helemaal doet zoals moet op W10 maar mis toch wel de effecten.. ook gedacht een Apolo Twin Duo maar die bleek ook niet zo heel goed te werken op W10. Gelukkig heb ik een Behringer X18 als ik wat compressie, EQ of fx wil maar pre-amps zijn wel iets minder goed dan die in de Audient ID14 en i88x mlan..
Volgens mij heeft RME ook wel wat compactere interfaces waar je in totalmix wat simpele processing kan doen maar verder niet zo heel veel merken. Dan moet je echt richting een mixer/audi-interface.
 
Nice! :)
Ik heb net een Audient ID14 aangeschaft nadat mijn 01x/i88x Mlan systeem het niet meer helemaal doet zoals moet op W10 maar mis toch wel de effecten.. ook gedacht een Apolo Twin Duo maar die bleek ook niet zo heel goed te werken op W10. Gelukkig heb ik een Behringer X18 als ik wat compressie, EQ of fx wil maar pre-amps zijn wel iets minder goed dan die in de Audient ID14 en i88x mlan..
Volgens mij heeft RME ook wel wat compactere interfaces waar je in totalmix wat simpele processing kan doen maar verder niet zo heel veel merken. Dan moet je echt richting een mixer/audi-interface.
Jammer dat je Audient ID14 hebt aangeschaft. Wellicht was deze Antelope een mooie oplossing geweest voor je ivm de effecten van Antelope
 
Klinkt een beetje alsof iemand de bak met hippe termen om heeft laten vallen, er willekeurig 4 heeft uitgezocht en achter elkaar heeft geplakt :D
ZEN GO SYNERGY CORE

Klinkt een beetje als een nieuwe Roland groovebox ook wel, die zijn ook al helemaal van de Zen en Cores tegenwoordig.
 
Super blij met de Orion32 hier. (flinke upgrade tov de RME UFX)
Is al bekend wat de GO moet gaan kosten?
Is ie geschikt voor linux systeem?
 
De GO is usb ClassCompliant en geschikt voor usb2.
Kan hem dus icm bv (oude) telefoon als portable recorder gebruiken.
Dat maakt dit beestje toch wel heel interessant. :p
 
Back
Top