Universal Audio teaser

64B0D17E-6F00-4972-8FD4-B3930279CDAE.png


Universal Audio's unmatched legacy of analog tone continues...

RSVP to this amazing live product announcement and be entered to win UA swag.

See you there, traveller.

Nou.. laat het speculeren maar beginnen! Wat zou het worden?

(ps. deze post vanaf mobiel gemaakt, ging niet heulemaal goed, excuses!)​
 
De foto ziet er uit als een nepleren draagriem. Ik gok een fieldrecorder met unison support om hun plugins op te draaien.
Een fieldrecorder, zonder gekheid, zou echt te gek zijn.
 
Aha! Universal Audio stompboxes!

Hm.. Universal Audio stompboxes..

Even kijken of het wat is..
 
(screengrab)
 

Attachments

  • Screenshot 2021-01-27 at 19.17.51.png
    Screenshot 2021-01-27 at 19.17.51.png
    566,9 KB · Bekeken: 172
Een reverb, echo en een modulatie pedaal.

Net als de 'grote 3 pedalen' van Strymon; BigSky / Timeline / Mobius.
 
Nou, eh... tja...
Dure, goede (ga ik van uit) pedaaltjes... als ik nu in een tentje voor de deur van de muziekwinkel had gebivakkeerd, was ik misschien een tikkie underwhelmed geweest.
 
Idd.. nogal anticlimax.. HUGE announcement. Maar, aan de andere kant zijn wij synth gebruikers ook wel verwend, voor gitaargebruikerts is het misschien wel de shit. Ofzo. Ik ga slapen. Doei
 
De pedaaltjes zou je ook nog andere algoritme kunnen toevoegen later. Ik vind de klank persoonlijk erg mooi. ik ben dan ook verzot op tape delay. Ik zie het graag bij that pedal show :D

Ik heb een interface zelf met bijna alle plugins van ze, dus heb het niet zozeer nodig, zeker aangezien ik tegenwoordig ook direct inplug.
 
Idd.. nogal anticlimax.. HUGE announcement. Maar, aan de andere kant zijn wij synth gebruikers ook wel verwend, voor gitaargebruikerts is het misschien wel de shit. Ofzo. Ik ga slapen. Doei
Nee hoor.

Klinkt goed, en mooie demo videos ook, maar toch wel een hoge prijs voor geluiden die echt niet onbereikbaar zijn met veel minder prijzig materiaal...
 
Back
Top