Extra opties voor het forum beschikbaar

Hartelijk dank voor deze zinvolle uitbreidingen! In ieder geval voor degene die ik begrijp. Kan iemand mij als niet-ict'er vertellen wat een Dark Theme is en wat shuigy is?
"Als je push notificaties gebruikt, is de melding duidelijker zichtbaar omdat hij in je scherm shuigy."

Schuift... gy zit 1 toets naast ft.
 
Goed bezig! Bedankt voor de moeite!!
 
Petje af, wat een ontzettend mooie verbetering in het algemeen. Marktplaats werkt nu eindelijk zoals het hoort - 1 link die je direct naar de juiste plek brengt. Puik werk.
 
Dat zijn mooie verbeteringen, zowiezo het verversen van de nieuwe berichten en de kortingscode alleen voor leden vind ik prima!
Ik vind de overstap zo bij elkaar tot nu toe echt een hele verbetering. :okdan:
 
Forum is erg fijn geworden, laatste jaar(jaren?) was het toch een beetje een straf geworden het forum te gebruiken, bedankt!
 
Allereerst , echt fantastische upgrades allemaal tot nu toe voor het Synthforum. Echt super modern en bruikbaar.
Is het misschien mogelijk om de gebruiker de mogelijkheid te geven om de box "mededeling" te kunnen inklappen (en dat deze dan ook ingeklapt blijft na page refresh).
Of, de mogelijkheid om de box "mededelingen" naar beneden te plaatsen onder 1 van onderliggende boxen: nieuws / latest.
 
Is het misschien mogelijk om de gebruiker de mogelijkheid te geven om de box "mededeling" te kunnen inklappen (en dat deze dan ook ingeklapt blijft na page refresh).
Of, de mogelijkheid om de box "mededelingen" naar beneden te plaatsen onder 1 van onderliggende boxen: nieuws / latest.
Als we belangrijke zaken willen communiceren, doen we dat via een mededeling. Als we een mededeling plaatsen, is het dus belangrijk. Wanneer we het blok Mededelingen op de FP naar beneden wordt verplaatst, is de kans dat het wordt gelezen een stuk kleiner. We merken nu al dat er soms best slecht gelezen wordt. Het goede nieuws is dat een mededeling niet langer dan twee weken op de FP wordt getoond. Daarna verdwijnt het en is hij alleen nog terug te lezen in het Mededelingen subforum.

Collapsen gaat helaas niet. Sorry.
 
Back
Top