Afgehandeld Tekst alleen zichtbaar voor leden - is dit mogelijk?

Manic

Ouwe rot
Lid sinds
5 januari 2009
Berichten
1.298
Locatie
Achterhoek
Ik dacht dat het misschien wel handig was om een vergelijkbare functie als de "Spoiler" functie te hebben, maar dan dat deze enkel zichtbaar gemaakt kan worden door leden. Op die manier kun je bijv. kortingscodes of wat dan ook afschermen voor niet-leden.

Of evt. zouden de rechten van niet-leden gewoon aangepast kunnen worden zodat de bestaande spoiler functie niet door hen geopend kan worden?

Ik hoor graag hoe anderen hierover denken :)

Voorbeeld:

Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!
 
Goed idee, misschien gewoon subfora’s afschermen voor alleen leden, kan me ook voorstellen dat foto’s van studio’s e.d. ook niet het wereldwijde web op gaan
 
Maar het is niet zeker dat "leden" wel betrouwbaar zijn, dus wat schiet je ermee op?
Het beoogde voordeel is alleen theoretisch.
 
vaak heb je wel een code als [members]blabla[/members] bijvoorbeeld
 
Helaas niet triviaal in Xenforo. Ik heb ernaar gekeken. De add-on van een third-party ontwikkelaar die het eventueel mogelijk maakt is momenteel nog in beta. Ik ben aan het kijken naar het add-on framework om het zelf te maken. Gaat nog wel even wat tijd in zitten..
 
Na rijp beraad en een ingeving van @Dr van Lansberg hebben we besloten dat we de 'spoiler tag' misbruiken voor de voorgestelde functie. Dat was een gemakkelijke hack.

Voortaan kan een tekst (of foto) worden geplaatst die alleen door geregistreerde leden kan worden onthuld:

Code:
[spoiler=ultrageheime code]Bax-code 50% korting: Y23489[/spoiler]

Laat die codes dus maar komen.. :D
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top