Afgehandeld Setting "Mentions you in a message" lijkt niet te werken.

Danny

DAW-less puzzelaar °1967
Lid sinds
13 Maart 2003
Berichten
3.817
Locatie
Hoevenen - Antwerpen
Hoi,

Kan het zijn dat de vernoemde instelling niet werkt? Bij mij staat deze actief. Ik neem dan aan dat wanneer iemand je tagged met een at-sign @, je daarvan een notificatie krijgt? Maar dat is niet zo.
Ik kan natuurlijk wel andere settings instellen, zoals bv "Replies to a watched thread" maar dan krijg ik veel te veel notificaties die dikwijls niet meer relevant zijn.
Dit komt zowel in Edge als in Chrome voor.

Interpreteer ik iets verkeerd of is er iets mis.

:doei:

Danny
 
Ik zie geen issues met deze optie.

Een notificatie of alert is een indicatie met een cijfer bij het belletje naast je username.
Bij sommige notificaties kun je er daarnaast voor kiezen per mail geïnformeerd te worden. Een notificatie aanzetten betekent niet automatisch dat je ook een mail ontvangt.

Ik realiseer me dat dit nu wat verwarrend is omdat we in de oude versie nog spraken van emil-notificatie. Ik zie dat dit hele stuk tekst sowieso nog vertaald moet worden. Dat geeft ons wel de kans om wat duidelijkhied te creëren in elk geval :).
 
Ik doel niet op de mailnotificatie (ik hoef geen mails te ontvangen bij dergelijke getaggede berichten) maar echt dat "cijfertje naast dat belletje" :) . Ik heb de laatste weken gemerkt dat wanneer iemand mij tagged met @Danny dit cijfertje dus NIET verschijnt. Het staat nu ook actief maar lijkt dus geen effect te hebben.

In het oude vBulleting werkte dat prima maar nu dus niet meer.

:doei:

Danny
 
Ik kan het niet reproduceren. Zo ziet het bij mij eruit±

1610976862810.png
 
@vink : van dit bericht heb ik nu wel een notificatie zoals vroeger ontvangen.

:okdan:

Nochtans heb ik tijdens de contest in verschillende threads taggings op mijn naam niet zien verschijnen.

Vreemd. Zou het dan nu in orde zijn?

:doei:
Danny
ik zag ook een aantal meldingen niet, maar dat waren reakties op de ingezonden tracks, zonder tags. weet niet of ik die over het hoofd heb gezien. misschien even de lijst bekijken of je ze toch niet opduiken.
wellicht een glitch?

kweenie! wellicht wanneer er veel reakties achter elkaar komen, zie je maar éen; de eerste, in de lijst.
 
Aan de moderators: zet deze thread maar als gesloten. Ik weet niet maar nu lijk ik notificaties te gaan ontvangen. Ik zal wel zien of dit in de toekomst stabiel is en blijft.

:doei:
Danny
 
Nochtans heb ik tijdens de contest in verschillende threads taggings op mijn naam niet zien verschijnen.
Het zou kunnen dat je die discussie hebt bezocht voordat de notificatie werd verzonden. Dan vervalt de notificatie omdat je immers niet meer geïnformeerd hoeft te worden over de vermelding.

Zou het dan nu in orde zijn?
Er is in elk geval niets gewijzigd aan de instellingen :).
 
Back
Top