Korg miniKorg 700FS

Back To The Future:
a limited edition authentic revival of the miniKORG 700​



6749bc351bdd43b2714f867890b4dcfe_pc.jpg
 
Gewoon knoppen omdraaien dacht ik. Deze wou ik. Maar is veel duurder dan de vintage (was) vorig jaar...
waarom?
 
Zo mooi!

Ik word hier blijer van dat reissues of clones van latere synths, waarbij soms ook de vormfactor veranderd is. Juist bij die vroege analoge synths is alles zo vet: een klank die écht uniek is en een uiterlijk dat zich onderscheidt van andere synths.

De prijs is er vanzelfsprekend ook naar helaas... toch erg leuk initiatief!
 
Zo mooi!

Ik word hier blijer van dat reissues of clones van latere synths, waarbij soms ook de vormfactor veranderd is. Juist bij die vroege analoge synths is alles zo vet: een klank die écht uniek is en een uiterlijk dat zich onderscheidt van andere synths.

De prijs is er vanzelfsprekend ook naar helaas... toch erg leuk initiatief!

Wel van originele fabrikant!
 
Heb de indruk dat de knopjes met chroom er cheaper uitzien dan die op mijn minipops. Zou het?
 
Gewoon knoppen omdraaien dacht ik. Deze wou ik. Maar is veel duurder dan de vintage (was) vorig jaar...
waarom?
Wat gaat hij kosten dan?
 
2000 euro, pak dan nog -15% in betere korting tijden, dat is nog steeds véél meer dan de prijs waarvoor er een vorig jaar te koop stond hier.
Maar makkelijk, ik koop toch niks dit jaar :D
Ik wed trouwens dat Turnlab 'm kocht en nu aan dikke winstprijs op reverb heeft staan 'geserviced'
 
Poeh poeh, voorwaar geen kattenpis, en ik maar denken dat een Sequential Pro-3 duur was!
 
Zou dit de eerste keer zijn dat een re-issue het origineel duurder gaat maken?
 
Back
Top